2016年7月27日 星期三

情陷石垣+鳩間島 (jun 30 - jul 5, 2016)/ day 6

day 6行程 (last day) - jul 5, 2016 (tue)

today's highlight : かみやーき小かまぼこ店 (魚餅小食)さよこの店 (炸冬甩), hawaiian grotto (黑糖薑豆漿), 源 (local food)


早餐


















名稱 : かみやーき小かまぼこ店
地址 : 沖縄県石垣市字石垣270-1
電話 : +81 980 82 2347
營業時間 : 06h00 to 19h00
website : http://kamiyaki.main.jp/
收費 : 288 yen
純個人整體評價 : fair與good之間

今日放棄酒店包嘅早餐.............但要好小心用$$$$.................因為我剩番嘅yen唔多.............嚟咗呢間 (我喺magazine見到嘅)................因為我懷念少時食紀文嘅日子.............呢間喺專賣8重山嘅本土小食.........真喺有人買嚟寄 :

1) 魚肉飯糰 (210 yen)
-個名我作嘅
-用魚肉包住d紫米飯............成個波咁..................interesting
-佢仲有幾款
-魚肉都帶小彈........整體味道不錯...........1定好過上年去首爾明洞街邊............食嗰d淋pat pat,味如嚼蠟嘅魚肉xx卷先~~~~~~
-我懷疑3個先210 yen.................因佢想同我解釋d嘢...................但我當然無辦法明啦..................我堅持豎起1隻手指...................我又無胃口,1個夠喇............如果真喺3個210 yen..............當我豪比你啦,都好過浪費鴉!

2) 魚餅 (78 yen)
-味道都ok架~~~~


後記
-店內環境...........有得試食夠先買


snack


















名稱 : さよこの店
地址 : 沖縄県石垣市登野城170番地
電話 : +81 980 83 6088
營業時間 : 10h00 to 19h00 (closed on sun)
收費 : 120 yen
純個人整體評價 : good

喺trip advisor見呢度好評多...........所以嚟 :

1) 香蕉冬甩 (60 yen)
-唔同時間出唔同flavor.........我去到嘅時間應該喺出玉桂,佢好似示意無,我指住廚房問佢宜家裡炸緊喺咩?.........話banana
-基本上只要喺即刻炸好嘅,咩味我都ok.........因為我喺1個溫度撚
-當然好熱吓...............個皮喺鬆帶點脆口 (唔喺硬脆)..............入口1d都唔油..............亦無10000年油味..............裡面又夠鬆............唔乾...............炸功好得
-蕉味好微弱吓啫

2) 紅芋冬甩 (60 yen)
-要再試多1隻味..............我諗住佢廚房全力炸緊香蕉味..................所以就買咗佢盤內嘅舊貨
-點知買完拎住,都未放入口................就見到有d剛炸起嘅紅芋味拎咗出嚟.............我又唔想咁樣衰話要換
-呢個都微暖嘅..............個皮真喺無得輸............同樣好鬆,唔硬............唔會挖損嘴
-紅芋味同樣微薄
-食呢件冬甩...................欣賞嘅地方喺個texture同deep frying skills..............所以下次再嚟嘅話..............會轉向食原味

後記
-店內環境


drink


















名稱 : hawaiian grotto
地址 : 沖縄県石垣市登野174
電話 : +81 980 88 8638
營業時間 : 10h00 to 19h00
website : http://www.ishigaki-ginger.com/index.html
收費 : 360 yen
純個人整體評價 : good

去炸冬甩店時經過.............見到幾好樣...............所以入去8吓.............嘢就唔多食得落.............飲嘢喺無問題 (流得太多汗)..............今日又喺熱爆嘅1日............太陽射落已傷嘅手臂上喺赤痛............所以要搵間shop坐吓 :

1) ginger syrup豆乳 (360 yen)
-問咗老板娘呢支黑糖薑糖水可以整到咩飲品.............佢將syrup+咗豆漿開咗少少比我試...............ok喎
-叫咗少冰............+咗d cream同黃豆粉
-賣相幾靚
-佢嘅豆漿都濃thick................薑味只喺溫和.............所以喺1杯好易鍾意佢嘅drink...........對我嚟講............薑味可以濃番些少更好

後記
-店內環境


購物篇

1) 石垣牛薯片 (290 yen)
-購自 : 島xxxx館 (沖縄県石垣市大川207-3)
-佢喺免稅..........產品同2年前比............好似有少無多..........無新口味薯片
-而且呢個味道得個鹹字..........no good

2) 鳩間島t shirt & towel
-購自 : 鳩間島民宿idafuni
-因為個pattern買咗呢件t shirt (2,000 yen), 鳩間の港towel (500 yen)

3) 多款薯片
-購自 : coco!
-三好san請過我食d新口味薯片...............所以要去coco!走番轉
-1共買咗4款口味 - 濃味uni (123 yen), 明太子 (141 yen), 夏南高梅味 (141 yen), 限定蒜味 (152 yen)
-全部都唔錯喎..........uni味會越食越鹹,最好用嚟送酒............而明太子就惹味d..............南高梅味除咗酸味外,我覺得有種溫溫嘅紫蘇味.............而個蒜味夠鹹香
-屋企人去咗旅行.............全部比我1個人掃晒~~~~~

4) 曲奇, 鹽, 黑糖
-購自 : 石垣巿特產品販売xxxx (沖縄県石垣市大川208番地)
-買咗限定版星星曲奇 (1,080 + 540 yen), 石垣鹽pack (@842 yen), 大紅花鹽 (540 yen), 黑糖 (@378 yen)

5) t shirt
-購自 : rekio.gores (沖縄県石垣市大川256)
-鍾意個3線琴pattern (2,700 yen)

6) kids t shirt
-購自 : xxx屋xxxx (沖縄県石垣市大川214-1)
-買咗3件比小朋友.............除咗有9折外 (2,000 + 2,000 + 2,300 yen less 10%)..............仲有1包零食送

7) t shirt
-購自 : green flash (沖縄県石垣市大川272-1)
-鍾意eat, beach, sleep repeat嘅生活 (3,024 yen)

8) t shirt
-購自 : xxxxx (石垣港離島terminal內)
-鍾意列齊8重山包括嘅島同signature動物 (2,500 yen)

9) t shirt
-購自 : okinawa craft store (沖縄県石垣市美崎町8-4)
-鍾意個peace + music嘅pattern (3,024 yen)

10) 果仁片cracker (1,800 + 970 yen)
-購自 : marche (沖縄県石垣市美崎町4)
-買咗10包裝同5包裝

11) 2層薄紗巾
-購自 : 海人工房 (沖縄県石垣市美崎町4)
-好cute (648 yen)


去機場

對手臂1露出太陽..............個熱力已令到佢痛............都唔想多行.............買埋果仁cracker後................就番去酒店攞行李................早d去機場.............不過打算離開酒店時..............開始落雨...............雨勢中等..............我拖住件行李............又1個fully stuff嘅hand carry袋................所以懶無開傘..............點知越落越大..............終於行到去石垣港離碼頭..............我條褲濕晒,對鞋入晒水............件衫又濕...............頂cap帽滴住水

同樣540 yen 1程
.

1到機場...............即刻開喼攞番對拖鞋出嚟換................想斯文d上機都唔得..................不過早到機場都無用..............個counter未開..............佢無香港咁早3 hrs前就開counter..............咁就過去隔離国內線有舖頭行吓先..............順便換過件t shirt..............就算counter開咗..............但custom都未返工.................所以又要帶住個貼咗"checked"嘅hand carry返去国內線行


late lunch


















名稱 : 
地址 : 石垣機場国內線
電話 : +81 980 87 0488
營業時間 : ?
收費 : 700 yen
純個人整體評價 : good

諗諗吓都喺要上機前食d嘢..............1入閘後就要等到番香港先有得食 (當然唔想買機上嗰d餐啦)................見到佢有個午餐肉,蛋同茄汁嘅飯.................突然想食呢個細路組合 :

1) 餐肉玉子丼 (700 yen)
-我對機場內嘅食肆都唔敢存寄望................試過幾次日本機場內嘅食肆...............水準都好1般
-呢個令我改觀
-首先個蛋煎到好厚身.............雖然無蛋汁..............但肯定無overcook到............仲要熱度唔差
-而塊餐肉先無諗過又熱又煎到外微脆............1d都唔hea煮..........有比時間去煎
-個飯都夠熱
-只個椰菜絲沙律喺凍 (正常)
-成功食晒成碗飯
-頓時覺得香港嘅食肆要好好檢討吓對自己嘅要求


上機

因為同1時間唔會有幾班國際線...............所以無水牌

我坐uo3813 (etd 4:55pm石垣機場)

無買餐~~~~~班機好鬆動............我1人坐1行.............我見有個男人就開機時............走上前坐要+$$$$濶d嗰行..............比空中少爺問佢張boarding pass喺咪呢個位................趕走咗~~~~

又好好彩開機無耐遇到彩虹

去到香港機場 (eta ~6:00pm...........坐咗~2 hrs)


總結
-今次旅程................喺我第2次獨遊................除咗入唔到plaza premium lounge..............攪到個身瘀咗好多撻..............同變咗個非洲人返嚟唔多good之外..................個天全程都對我好好.............比我遇到好多貴人...............本來1個獨遊旅程............turn out出嚟都唔毒..............好多時都有人同我吹水,d街坊都好nice............我好開心.............我帶去嘅1本書.............1頁都無揭過~~~~

-石垣嘅生活節奏慢,好lay back.............人唔多,寧靜..............d海,d水,d珊瑚,d雲,d人都會令我從心笑出嚟...............呢個trip令我靚咗 (我自己覺得啫,無人讚過我............XDD),黑咗同瘦咗 (無胃口,勁流汗,便得多)番嚟.............所以我番嚟同人講情陷石垣呢個程度1d都唔誇張

-有同事睇唔出我喺曬到黑晒番嚟...............好關切問我面色唔喺咁好 (因塊面有d啞色準備要甩皮)................"無事嘛?".............hahahaha

-石垣令人鍾意嘅地方.........喺個環境,氣氛,空氣,低密度同個海底世界.........可以令人抖到氣,放空.........希望去到嘅朋友.........可以配合吓個遊戲規則.........要留意保持寧靜,細聲講嘢.........愛護個海同d珊瑚!!!

-石垣呢個地方喺香港仲未popular............好多同事都未聽過........問我"大陸牙?" "韓國?".........但我dept head知道,因為佢有對朋友exactly同我飛嘅時間1樣

-回港要增添d落水裝備,要買件長袖有帽,遮埋手背嘅落水防曬衣.........最重要喺搵物理性防曬pdt.........再來要帶earphones同眼罩

-真喺好彩我改早咗去&走石垣..................因為2016年第1個颱風喺7月5日已形咗............估計7月8日左右去到石垣

-如再去沖繩嘅話............會去
i) 石垣島 (去sunset beach, 平久保崎燈塔
美崎牛牛什, marusa, 野菜拉麵, 川平灣睇manta ray)
ii) 小浜島 (去浮潛)
iii) 波間照島 (去浮潛,北濱,睇南10字星)
iv) 鳩間島 (立原浜, 島仲浜, 音樂祭)
v) 久米島 (去疊田, 終端の浜hate no hama, 食養車海老刺身)
vi) 宮古島

-最近hke做嘅mega sales..............我又買咗雞票10月再飛石垣 (target川平灣manta rays,波照間島,石垣巿).............如果有人有興趣1齊玩.............可聯絡我...............男女不拘................因我要自己1間房!...............不過買完先知10月已喺冬季嘅開始................唔喺落海嘅季節.....................天氣同個海condition會變得好唔穩定...............去外島high speed船班次會唔同................may god bless me!!....................灰爆!!

沒有留言:

張貼留言