2016年7月8日 星期五

根記健康素食@灣仔 - 誠意何價!


地址 : 灣仔寶靈頓街21號鵝頸街市鵝頸熟食中心6號舖
電話 : 9287 8787
消費 : 詳情如下
營業時間 : mon-sat : 6:30pm-9:30pm (<4pm whatsapp預訂)........sun closed
純個人評價 : good



3rd & 4th visits
jun 8 (wed) & 16 (thu), 2016.............嚟食dinner..............共叫咗 :

1) 鮮茄豆腐飯 (hk$42)
-收到屋企人話唔煮飯..............所以諗起佢
-其實我間唔事就諗起佢..............始終佢喺我最欣賞嘅中式齋
-今晚上嚟無訂到菜.............持住早,嚟博1博
-見到我呢d突發份子...........當然唔喺想食咩就有得食................因為佢已接晒單.............只可以揀d簡單熱門嘢
-所以就呢個
-原來已經2年無嚟過................1拉隻碟埋嚟............好好熱喎.............我即時好似味吉陽1上身..............對眼發光.............個人飄咗上天..............有d唔敢相信.................好滾動~~~~無諗過喺熟食中心嘅食肆...........會比好多高收費餐廳仲留意隻碟
-我唔記得咗2年前,佢上菜嘅碟有無咁熱
-d餸同飯都好熱............對我呢d要有熱度嘅煩膠嚟講............喺1個大滿足~~~
-呢個碟頭飯.............d汁都唔會多到浸住個飯............收到幾厚身
-最鍾意中芹嘅香氣.............覺得調味有少少改變............印象中以前食過鮮茄肉素豆腐嘅酸味重d
-現在都唔錯.............調味同油量都仍舊輕手

2) 合掌瓜湯 (hk$12)
-個湯又喺好熱
-仲好足料湯 (合掌瓜, 蓮子, 薏米, 腰果等)...........所以味道好紮實...........鹽花落得輕手..........較原味,煲得夠耐,無師傅

3) 雜菜星州炒米 (hk$50)
-我要再嚟多次................食上次食唔到嘅炒米...............順便了解吓"熱碟"之謎.............因為佢得1個爐頭..............炒緊餸時............用咩整熱隻碟?
-早1晚whatsapp店方我要食咩
-幸好同我差唔多時間嘅外賣單都有叫星米................所以我先有得食............喺.............早1日落單............都唔代表1定有得食............始終佢受1個爐頭所限.............要睇晒所有單之餘............又要睇埋時間做唔做得切
-今次望真d.............佢隻碟喺厚身瓷碟...........同樣燙熱
-個米粉炒得乾爽............但d咖喱粉可能落得多,未炒得夠均.............間唔中食到有點點苦

4) 木瓜湯 (hk$12)
-見老闆娘同個外賣熟客講仲有木瓜湯...............熟客即刻+6碗
-我呢d2仔底...........當然照跟啦
-原來呢碗喺水尾 (午巿賣淨)...........所以無嘜湯料可以影到
-但有木瓜嗰種香甜,肯定有多種豆...........果然好味喎
-晚巿喺出羅宋湯


後記
1) 店內環境

2) 臨走時.............除咗讚個木瓜湯之外..............有問到隻碟點整熱.............原來會烚熱d碟先上碟..........作為消毒..............冬天時又可保住d餸菜嘅溫度...........喺逐張單烚!............唔喺1次過烚好1堆碟...............真喺讚呀!

3) 晏晝嘅時喺..............喺灣仔永豐街食肆.............食咗1碗$120嘅beef short ribs飯.............全碗溫度只喺lukewarm.............我1直諗住高溫度嘅要求...............似乎喺高級餐廳先會認真對待 (因為收咗你咁多$$$$)...............原來喺睇餐廳有無誠意............同肯唔肯做.............同檔次無關~~~~

喺熟食中心呢d咁無環境嘅食肆.............食1餐.............收得你幾多鴉!.................人哋都對自己有要求............設備薄弱都肯做.............同d高收費食肆比.............真喺諷刺!

4) 溫提.............嚟食dinner............要喺4pm前whatsapp店主食咩............幾點去食...........4pm過後...........佢就無時間睇電話 (但可以聽電話)

**5) jul 19, 2016 update : 嗰日再嚟..........叫咗銀芽炒7彩試吓同飲咗粟米湯.........2樣都good

**6) aug 26, 2016 update : 嗰日再嚟..........跟食友叫個炆節瓜...........+白飯+中湯 (hk$83)

沒有留言:

張貼留言