2016年7月20日 星期三

School Food@赤鱲角 - 食飽要出發

School Food

地址 : 赤鱲角香港國際機場1號客運大樓6樓離港層西大堂食東西(禁區)(近60號登機閘口)
電話 : 2167 8703
消費 : ~hk$78/head
純個人評價 : 算good

















jun 30, 2015 (thu)喺上機前嚟填肚..............我有張ae cx card...........理應可以入plaza premium lounge食嘢..............可惜豬豬嘅我唔記得帶張咭出門.............無得入lounge..............show張咭嘅相喺無用.............因為佢哋要swipe張咭...........搵到個food court.............揀咗呢間未食過嘅.............買咗 :

1) 紅葉花卷 (hk$78)
-我覺得紫紅色嘅飯好靚............所以揀咗呢個
-個presentation都好靚喎..........2朶花
-材料豐富 (紅菜頭,紫蘇,蟹柳),醃瓜都crunchy........紫菜雖然唔脆.但無潮晒咁.............算幾好
-如果沙律醬改成韓式醬............我覺得會更好


後記
1) 周圍環境

2) 食飽飽就慢慢準備 (因諗住入lounge嘆,所以早咗入機場)...........啟程去石垣

3) 我都喺同lounge好出名嘅魚蛋粉無緣

沒有留言:

張貼留言