2016年7月18日 星期一

beat me tap@shatin town hall

jun 24, 2016 (fri)嚟睇..........by rhythm & tempo...........@文娛廳................買咗最平飛.............hk$140/人

今次個位喺近邊位


呢個場唔大...............喺1場小show


後記
1) 第1次現場睇踢躂舞...............我1直都想睇...............因為咁有節奏感嘅dance...............我應該鍾意

2) 佢唔喺局限於1,2個舞者..............有香港學緊踢躂舞嘅小朋友, teens, adults..............同其他外國嚟嘅團體................浦上雄次 (日本), 當間里美 (日本), 久保群青 (日本), 舞工厰舞團 (台灣), 黃宇清 (台灣), 高雄踢踏舞團 (台灣).............喺1個精彩豐富嘅表演................尤其鍾意3位嚟自日本嘅舞者.............好有個人風格.............同時融入街舞,soul dance入去...............好注意上身嘅動作..............突破傳踢躂舞只focus對腳嘅跳法

3) 睇完後我就想買佢件t shirt.............不過無啱我嘅size...........我照買大1個碼 (hk$150)............大不了拎去改囉~~~~

沒有留言:

張貼留言