2016年7月1日 星期五

加州陽光@旺角 - 熟食中心尋寶

加州陽光

地址 : 旺角上海街557號旺角熟食中心2樓7號舖
電話 : -
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good (計埋價$$$$因素)之間


2 visits
may 15 (sun) & jun 3 (fri), 2016 ................1個人嚟early dinner.............叫咗 :

1) 蛋包茄汁海鮮炒飯餐 (hk$45)
-做咗功課.............d人讚佢嘅蛋包飯...........我1定揀最傳統嘅茄汁底 (我喺茄汁怪............只喺麻麻哋dried tomato)
-好似只喺得跟海鮮呢個配搭...............有點危............唯有博1博
-幾$10蚊1個餐.............你話d海鮮喺咩質素鴉?..............所以去親快餐店............我1定唔會叫咩什錦海鮮呢類...........通常都喺雪咗n年嘅雪藏貨............味如嚼蠟
-都要等1x分鐘
-蛋皮薄, 無蛋汁/漿...........我預咗.............不過佢勝在溫度夠熱
-而且裡面嘅炒飯仲重手落咗茄汁1齊炒.............先出到呢個色
-佢嘅飯尚算粒粒分明............起碼唔喺腍到成pat嘢............仲有+埋洋蔥絲,海鮮料同炒
-難得喺佢嘅海鮮雖然唔多.............1舊大小小嘅魚粒, 8爪魚仔,青口仔等............但唔喺n年雪貨..........有正常texture
-成個蛋包飯好食呀.........又熱,d飯又夠茄汁...........有埋洋蔥香...........又唔喺嚼蠟海鮮............我好滿足呀!
-我覺得呢個蛋包飯交足功課同誠意.............無hea煮
-湯揀咗中湯,今日喺紅蘿蔔瓜湯,味道唔算住家,但都唔喺好"師傅"
-呢個餐其實喺包多杯飲品..........但我飲唔到咁多嘢..............所以自動放棄咋
-所以好抵食

2) 意式香草茄汁鹹牛脷焗飯餐 (hk$42)
-再嚟試另1有人讚嘅牛脷飯
-牛脷都多...........軟身............比較原味
-但飯嘅炒底太輕手...........蛋花多d會差好遠
-d飯可以再乾身少少
-都喺揀中湯
-仲要埋杯熱檸水


後記
1) 呢度環境喺會up dump d............接受到就無問題

2) 我特意揀超早嚟early dinner...............因為見過佢dinner時間喺勁多人等..................但我就無興趣試佢嘅意粉...........因為我最怕港式意粉嘅腍度~~~~~

**3) aug 6, 2016 update : 再嚟幫襯.............呢個餐hk$45...........同樣好熱...........但個飯就唔夠茄汁去炒.............下次要提吓佢先




2 則留言:

  1. It looks like the food is above average for the place and price. Cannot agree more for the fear of ordering seafood at a cheap eat place. The squid in the egg wrapped rice looks fresh enough! What a hearty bowl of soup!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀,我都估唔到個蛋包飯幾有水準

      刪除