2016年7月2日 星期六

Pressed Juices@soho - 叫做試埋


地址 : 中環荷李活道81A地下
電話 : 2547 7939
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair



2 visits
may 28 (sat) & jun 5 (sun), 2016 ......................共買咗 :

1) zing 1 (hk$55)
-apple, lemon, ginger, cayenne
-食完lunch............又未夠鐘剪髮.............所以終於有機會入嚟嘆吓cold press juice
-因為我仲有d傷風,有鼻水.............店員介紹如果唔怕辣辣哋 (有ginger同cayenne)..............可以飲吓呢個
-470ml/支
-甜甜哋,酸酸哋咁囉..............個辣味初時無嘜嘢.............但越飲越出..............咁又唔喺好激嘅

2) coconut yoghurt parfait (hk$65)
-佢有幾款用jar嘅健康小食
-問咗店員............邊jar好味d
-佢建議呢款
-好colorful...........我以前入過嚟都鍾意呢jar嘅顏色好vibrant
-有開心果,blueberry,coconut yoghurt, passion fruit等
-第1口幾酸吓 (我都食到酸嘢)...........之後習慣咗,同匹d coconut yoghurt 1齊食去balance番............咁又ok
-甜度低
-我估裡面有passion fruit,連seeds.............d seeds又幾脆口架喎,唔硬.............得意

3) pj oj (hk$55)
-orange, kakadu plum, lemon myrtle
-470ml/支
-有微微"杰"身
-出嚟味道ok啦............唔喺咁討人鍾意


後記
1) 店內環境

2) 佢當然又有幾款detox program..............價$$$$都同其他牌子相若

3) 唔知喺咪先入為主............我都喺鍾意第1次飲cold press juice喺同區嘅be-juxxxx..............我飲過好多款味.............我覺得味道夾出嚟好味d............濃郁d.............實在d

沒有留言:

張貼留言