2011年6月18日 星期六

Super 8 - S8驚世檔案



jun 12, 11嚟睇

繼《迷》、《末世凶煞》及《星空奇遇記》一鳴驚人後,J.J. Abrams再次親力編導全新力作─《S8驚世檔案》。《迷失某地》艾麗芬寧、《屍中罪》阿曼娜美翠嘉,兩位90後少女以身犯險,令絕密曝光!1979年暑假,一群青年人在俄亥俄州一小鎮拍攝八米厘短片時,目擊一宗火車大災難。不久後,小鎮接連發生離奇怪事,不斷有人神秘失蹤。當地警方嘗試查找真相,但卻揭露了令他們難以想像的驚世真相!

後記

不錯的故事內容結構..........小朋友都交到戲........尤其女主角嘅戲中戲表現,很投入自然..........上字幕時,唔好即刻走..........上到中段仲有小朋友拍嗰套彊屍片嘅full version..........發現近來有多齣電影出咗字幕,仲有幾幕 (fast and furious 5, pirates, hangover 2)

4 則留言:

  1. 上個禮拜睇咗, 水準之作。

    回覆刪除
  2. Fast 5 早走左,吹漲!

    回覆刪除
  3. sor....thanks for the info. btw, 你 wallpaper 係乜地方?

    回覆刪除
  4. Very nostalgic and it is better to be viewed as a coming-of-age comedy.

    回覆刪除