2011年6月9日 星期四

X-Men First Class - 變種特攻:異能第一戰



jun 04, 11嚟睇

《變種特攻:異能第一戰》故事始於此系列兩位主角──查理(占士麥艾禾)及艾力(麥可費斯班德)的非凡角力。二人分別成為「X博士」和「磁力王」之前,曾幾何時是生死與共好兄弟,更不約而同發現擁有可以改變世界的獨特異能。二人同一時間效力於變種人兵團,攜手為維護世界和平而互相扶持;可是,接二連三的現實無情,狠狠打擊著彼此信念,就連堅實的友誼也受到莫大考驗,裂痕擴大至永不磨滅,火爆衝突勢不兩立,一如洪水猛獸般令天下間大亂!隨從著查理、艾力的變種人兵團產生叛變,正邪勢力最終成型,異能第一戰隨即爆發起來!


後記

好耐都無見到james mcavoy喺銀幕上出見了............這個x men前傳故事上都幾涵接到以前嘅整體故事大方向........人類敵友轉變 vs 變種人敵友轉變嘅關係link up得幾好.........所以全片都無冷場

2 則留言:

  1. 以往要落畫後幾個禮拜甚至幾個月至 post review! 如今上畫一個禮拜唔夠就 post,情況就同地球暖化一樣咁嚴峻! 重有一日睇兩套戲,近排搞邊科呀!

    回覆刪除
  2. "好耐都無見到 James Mcavoy" ?? 妳喜歡睇佢戲?? 咁妳之前有冇睇 《驚殺大陰謀》?? 羅拔烈福導演, 又係佢做男主角喎 !!!

    回覆刪除