2011年6月19日 星期日

重投義工服務

真喺慚愧.............成9個月無返過濕地做service...........jun 06 & 12, 11...........返去,遇上同期嘅同學仔..........反而嗰日先同佢拍擋帶團...........有佢喺度,當然好流暢啦~~~

同場小插曲

我主責守尾門 (類似牧羊狗,趕鴨仔)...........去到後段,我頂帽比風吹起............跌埋落水........oh, 2 bad........好彩佢比浮葉墊住........應該唔會沉底........因為未完團,所以我忍咗20分鐘.........最後由濕友幫我用工具撈番上嚟..........在場已有幾個人圍觀我頂帽.........有個仲話'好彩影得切相啫'


植物冷知識

1) 分類透視
-界 --> 門 --> 綱 --> 目 --> 科 --> 屬 --> 種

2) 植物大致分
i) 喬木 ie 有主幹 (有年輪, 1條深+1條淺[因冬天雨水少]先叫1年)

ii) 灌木 ie 無主幹

iii) 草本 eg香蕉

iv) 攀緣

3) 形容植物特徵
i) 生景 eg低地, 近水

ii) 葉形狀

iii) 花形狀

iv) 氣味

v) 用途 eg tequila用嘅龍舌蘭草叫century plant因好耐好耐先開1次花

4) 名稱
i) common name
ie 中文/英文嘅俗名

ii) scientific name
ie 世界性嘅拉丁文
eg Ficus micocarpa
- 要italic font type
- 通常得2個字(coz雙名法), 第1個字(大楷)代表屬名, 第2個字(細楷)代表種名,如有第3個字代表發現者嘅名

5) 植物'科
-有好多科,遲d先check過
-每1個科都有佢嘅特性
eg 茄科 - 有毒性,而諗唔到薯仔喺茄科,亦諗唔到番茄都有毒性,所以最好都喺等到佢成個紅晒先好食
eg 10字花科 - 防癌, eg有西蘭花,芥蘭,椰菜花,白菜等

6) 繁殖方法
i) 有性繁殖
- eg 用種子 

ii) 無性繁殖
- eg 接枝 (要同科先得)
   special example : 洋紫荊喺不能繁殖,好似騾仔嘅原理,個base喺羊蹄甲 (直紋樹皮),top接上洋紫荊(橫紋樹皮)
- eg 分株


荷花季節
荷花盛開嘅時間好短............開花只可以大約維持3幾日

難得見到並蒂蓮............即1枝幹,有2個花蕾..............第1次來開緊花,可惜無帶相機...........怱怱下個week再嚟............但已謝埋了...............另都見到有棵重瓣荷花............但都謝埋了...........真喺遺憾

濕地的天空
走時見到好靚嘅天空

7 則留言:

  1. 個天真係好靚喎! 其實你仲會肯抽時間返去, 已經好難得, 加油呀

    回覆刪除
  2. 嘩!你部相機影得好清呀,是什麼型號及牌子呀,因為我想買架新機呀.

    回覆刪除
  3. Good to hang out in the Wetland Park.
    BTW, Did you try the lotus seeds?

    回覆刪除
  4. 雖然大家唔認識大家,但係我們可否做朋友??????

    :)

    回覆刪除
  5. Pandora 香傭講法文6/21/2011 12:18 下午

    荷花好脫俗呀

    回覆刪除
  6. 幸好我最近也影了荷花. ^_^ jj>> 搵日你帶隊 (暑假後, 無咁熱時), 介紹多d冷知識俾我知喇..

    回覆刪除