2011年6月16日 星期四

Tosca@尖沙咀 - 叫做1償靚景伴餐

Tosca
 
地址 : 尖沙咀柯士甸道西1號環球貿易廣場麗斯卡爾頓酒店102樓
電話 : 2263 2270
消費 : $455/head (ie total $1,365)
整體評價 : fair 

個多月前來親自訂位...........jun 11, 11.........3人嚟食lunch,叫咗 :

1) 麵包籃 (免費)
-大約有4款,質素都合格有餘
-伴以橄欖油同黑醋同食..........食友話佢嘅橄欖油幾香
我哋都添咗2個麵包籃

2) 3 courses x 3 (@hk$380)
i) antipasti
a) asparagus soup with crushed hazelnut
-初時食到有點菠菜味,睇番menu先知喺露筍湯,小"杰",帶點食材嘅蓉
-面頭就喺棒子碎,食友覺得配上咁硬嘅果仁碎同個湯唔多夾
-其實棒子碎無棒子味,令食友1度認為喺花生碎

b) baked bread 'panuozzo' style
-上面嘅幾款ham都鹹香
-材料都幾多,有幾款olives,黃茄仔,artichoke,芝士同菇等

c) sea bream carpaccio, melon, shallots salad, salmon trout eggs and chives
-sea bream呢種魚本身無嘜魚味,所以味道清淡
-哈蜜瓜粒好甜
-魚卵鮮味度不強,幸好亦無腥味

ii) paste e secondi
a) homemade tagliatelle with black mussels and zucchini
-先食1隻青口,漲卜卜,鮮味度很強烈,但1食友唔好彩,食到共2隻唔新鮮的
-意粉不腍,有點爽身
-不過青口嘅鮮味就無滲落意粉度

b) homemade orecchiette with broccoli, spicy cannurati and toasted bread crumbs 
-呢個大家都不甚欣賞,首先食材本身味道比較清寡,單調估計主要用鹽來調味,另外就喺口感糊,西蘭花煮到很腍,又切成近乎蓉,而貓耳仔亦唔夠挺身
-個辣椒嘅辣味都頗為薄弱


c) bucantini, italian pancetta, spicy tomato sauce with pecorino cheese 
-呢個意粉喺3款嚟講最彈口,調味有番茄sauce,味道喺3碟中最濃
-略嫌比較油咗d

iii) dolci
a) tiramisu x 2
-lady fingers嘅份量好少,更發現有1杯嘅lady fingers有部份都索唔到酒添
-除咗有下咖啡酒(不多),亦有下杏仁酒
-mascarpone部份喺滑的

b) almond chocolate cake with lemon sabayon, pinenut and cherry compote
-個人對杏仁蛋糕麻麻,但佢都唔算乾,底下嘅檸檬味沙巴翁個人覺得甜度高咗些少,少了檸檬本身可以帶出嘅refreshing效果

iv) petit four
-朱古力條都脆薄,而紅色粒粒就喺raspberry之類嘅果酸味,混埋嘅味道不錯
-我再揀咗朱古力cookie,實實哋,鬆鬆哋,ok的

v) drink
-共叫咗熱檸水,熱檸茶同熱咖啡

3) 水
-叫咗1枝好似1 lit的樽裝水 


後記
1) 店內環境..........食友稱勁'leung',我只影咗1個example出嚟

2) 景觀.........食友笑言,值全餐大約$300/人..........hahaha

3) 做人真喺唔好咁hills..........上次講過我哋3人集合出嚟嘅磁場好+ve,好少lai嘢..........今次都叫lai咗.......其實我哋某程度上都做咗心理準備.........因前1-2個weeks,我哋都見到食友嘅分別匯報,調低咗個期望.........只喺好彩餐廳比到window seats (訂位時,點都唔肯guarantee比到window seats)...........有靚景補番啫 

8 則留言:

  1. 我book左今週六去食, 睇黎完全抱著食景心態去好喇~

    回覆刪除
  2. 又 Ritz Carlton,又 Grand Hyatt.!話我富貴? 咪玩啦 jj 姐!

    回覆刪除
  3. 訂位都唔保証窗口位?!
    咁我就感覺印象好差囉

    回覆刪除
  4. 好多人都話唔好,我book左7月頭去食,都有D擔心

    回覆刪除
  5. 非窗口位又唔係有折
    如果窗口位個view好得,我又一定要窗口位既話,我會問佢幾時先保証有窗口位,我可以改日期,到果日都俾唔到窗口位我會投訴+唔食走人!

    回覆刪除
  6. 我明架,我做過酒店既 summer job 。所以我咪叫佢俾個有窗口位既日期囉,問埋佢個名,講埋俾佢知果日去到再無窗口位我會投訴 佢要玩野我都識玩

    回覆刪除
  7. Plating and color are really cool. Too bad it doesn't taste so great. Seems like a lot of place in HK are like that. Next time, if you don't like the almond cake, you can save for me. Haha

    回覆刪除
  8. 一定係我今次講漏唔好食我會放火, btw 請去 fb 行個圈

    回覆刪除