2011年6月15日 星期三

Soho Spice@soho - 老外東南亞口味

Soho Spice

地址 : 中環蘇豪伊利近街47B號地下
電話 : 2521 1600
消費 : $165/head (ie total $660)
整體評價 : very fair

jun 10, 11, 4人來dinner,叫咗 :

1) pomelo with crispy shallots (hk$62)
-酸酸甜甜,1d都唔辣
-柚子多,又juicy,幾好味

2) seafood tom yum soup (hk$62)
-都喺唔多覺得辣,我當然歡迎,但就令友人們有點失望
-整體味濃,酸味ok,都幾惹味

3) vegetable in green coconut curry with pea shoots, crispy tofu and shallots (hk$98)
-估唔到綠咖喱偏甜,我食都唔多覺得辣,咖喱嘅香度ok啦
-咁多咖喱汁,送飯就啱晒

4) grilled lemongrass chicken in yellow curry with eggplant and baked potatoes (hk$142)
-也是偏甜嘅咖喱,只喺比綠咖喱辣多些少而已
-我試咗薯仔,喺細size嘅新薯,沒有烚到好腍,基本上都入唔到味

5) pad thai noodles with prawns and squid (hk$82)
-炒得比較"立"口,不知喺油份重定濕咗些少
-也是偏甜,其實沒多大意慾再夾,但因為衣食問題,都要幫手清碟

6) 白飯 x 2

7) baked pumpkin coconut custard with vanilla sauce (hk$52)
-另1樣叫做比較ok好味的
-頭頂嘅粉紅髮絲喺甜做成的,甜絲絲
-底下嘅custard,有點粉粉哋嘅口感,都有南瓜味
-整體都不錯
 
8) warm chocolate fondue pudding with chocolate sauce and vanilla ice cream (hk$62)
-賣相1pat嘢,really messy n ruin appetite
-事後睇番個menu,先知道佢喺額外+朱古力漿,上枱時以為廚房焗穿咗添呀
-朱古力味都正常濃
 

後記
1) 初時安排我坐天井位 (戶外,沒冷氣,有大牛角扇)..........唔喺呀嘛.........嗰日熱到飛起,點坐呢個位呀........即時"炸型",咁早訂位都要坐呢度?........佢反駁咗我1句之後,即刻話可以安排坐番裡面

2) 這裡嘅味道偏甜.........我腍啱老外口味多d~~~我對今次自己揀嘅餐廳不大滿意.........下次再揀間好d同友人們再食過~~~

 
點樣去???
1) 中區行人電梯................去到伊利近街

2) 轉右.............行幾個舖位就喺

沒有留言:

張貼留言