2011年6月8日 星期三

Hangover 2 - 醉爆伴郎團2



jun 04, 11嚟睇

《醉爆伴郎團2》是導演杜德菲力斯2009年執導的金球獎最佳電影(喜劇/音樂劇組別)兼史上最賣座限制級(衹適合成年觀看)喜劇《醉爆伴郎團》的續集。
《醉爆》四條佬畢列谷巴、艾希姆斯、扎基加利費安納基斯及賈斯丁巴森將再次聚首大銀幕。除了謝洛美譚寶、鄭堅及米克泰臣等原班人馬外,金像影帝保羅吉爾麥提亦會一同參與這個醉爆旅遊團。
今次,花仔、士撻、漢倫及德哥為了參加士撻的婚禮而來到泰國曼谷。汲取了上次賭城瘋狂單身派對的教訓,士撻為穩陣起見,決定同三位兄弟簡簡單單食個brunch,告別單身就算了。可惜,呢四條佬的如意算盤永遠打唔響,在賭城搞出的大頭佛可以一筆勾消,去到曼谷又有冇咁好彩呢?

後記

我無睇過第1集,但都大約知道故事喺玩crazy嘅鬧劇..........故事都twist得唔錯.........只喺斷手指嗰part handle得過份casual

 

當中講zach回片嗰段,令我諗起due date相近嘅1幕迷幻夜空............原來2套片都喺同1director.........唔怪之得啦............連zach嘅人物角色塑造都咁似.........煩友1名

5 則留言:

  1. I have watched the part 1 on the plane and it was so hilarious.

    回覆刪除
  2. 第一集同第二集個故仔一樣,超級玩野!

    回覆刪除
  3. part I is not as "crazy" as part II lar...still, worth to watch :)

    回覆刪除
  4. Submarine...我都睇左,非商業電影,又好難同商業電影比既!

    回覆刪除
  5. 好看,想追回第一集來看.

    回覆刪除