2009年1月18日 星期日

twilight - 吸血新世紀



因有贈卷,jan 09, 09嚟睇

bella swan(kristen stewart飾)是鳳凰城1個廣受歡迎的中學女生。其母再婚,把她送到華盛頓1個小鎮與生父同住,沒想到就此遇上人生轉捩點──遇上神秘俊男edward cullen(robert pattinson飾)。他氣質獨特、聰敏機智,更似看穿她內心,令她深深着迷。
不久2人墮入愛河,但bella很快便發現這位男友真正「與眾不同」──他跑得比野生獅子還快,可以徒手按停行駛中的汽車,更自1918年起沒衰老過,長生不死!──除了沒有尖牙和吃素之外,edward和家人過着典型的吸血疆屍生活。
對edward而言,bella是他等待了90年的理想伴侶,惟1問題是bella身上有種特殊香氣,2人越親密,edward越要抗衡自己原始的嗜血欲望。更叫他頭痛的,是cullen家族的死對頭laurent (edi gathegi飾)和james (cam gigandet飾)也不約而同想吃掉bella,edward必須奮力保護情人!



後記


呢齣喺比較美化同浪漫嘅吸血疆屍片,罕有咁寫得佢哋情深(多番奮不顧身咁救個女主角)同善良。故事不爛,但沒有驚喜........全片也不沉悶..........但就是不能叫好片

9 則留言:

  1. 你好, 第一次來你的Blog, 我都有看這一套電影, 和你一樣, 不如預期所料的好看...我想看小說會較精采吧, haha

    回覆刪除
  2. 套戲真係幾好睇!

    回覆刪除
  3. 係一套幾浪漫o既愛情片!幾好睇.
    新年快樂!!

    http://hk.store.auctions.yahoo.com/hk/ckinming2001

    回覆刪除
  4. 又係女性觀眾話好睇....
    都係要等碟先睇

    回覆刪除
  5. 同意只係一般, 唔可以叫好片~ 仲有阿龍訓到勁熟呀, haha
    btw, 黎緊新年好期待緊《奇幻逆緣》!!

    回覆刪除
  6. 基本上男性的FD一致劣評
    或者呢套應該係啱拖友睇

    回覆刪除
  7. 呢套嘢其實係拍比D teen 睇嘅,我個女同其他同塲嘅後生仔女就睇到好投入,我同老婆呢就直頭想死,當全場都有反應D位,我哋就一臉問號咁對望,眼神互問〝乜料呀?〞,唔係咁幼稚化? 唉……明顯有代溝!

    回覆刪除
  8. 我算是很幼稚呢...... 我覺得很浪漫啊.....

    回覆刪除