2009年1月17日 星期六

天下太平@灣仔 - 有緣dinner (closed)

closed

天下太平

地址 : 灣仔大王東街21號
電話 : 2527 5870
消費 : $185/head (ie total $740)
整體評價 : good

jan 02, 09來dinner,4人叫咗 :

lunch嚟過2次,但dinner都喺第1次。佢哋dinner無得揀,獨孤1set
1) 甘筍夠薑湯伴各式麵包
-先放下1碟擺得靚靚嘅dressing,因為麵種類多,所以中段要求添d黑醋汁
-麵包都有成4款,全部都好暖熱,好軟熟,好有質素
-個湯我嗰日狀態唔好(蘊釀上呼吸道感染),所以唔敢再飲咁燥嘅薑湯,聽友人話真喺幾薑。我嗰碗就送給友人們瓜分



2) 露筍長法豆甘筍暖暖沙拉
-1個純青菜組合,喜歡長法豆好清脆

3) 芝士焗茄子素千層
-厚切嘅茄子同番茄片

4) 意大利薯丸伴南瓜汁
-估唔到呢到會有意大利薯丸,但略嫌煮得過腍,好似粉團咁
-反而喜歡呢碟嘅配角 - 新鮮粟米粒,菜遠長條同菇片
-個汁因有黑椒碎,所以都會帶微辣

5) 時果香芒露
-喺芒果汁底,估計有溝鮮橙汁,裡面仲有火龍果粒,車厘子,柚子肉
-味道好豐富,車厘子好甜,柚子就增+個口感層次
-好有heart嘅甜品

6) 餐飲
-經過店員好詳細嘅餐飲有咩選擇之後,叫咗
i) hot chocolate x 2
-友人嫌無嘜甜味,但佢又唔想+糖,所以飲唔慣
-最衰我作病,唔敢飲
-店員仲拎埋罐朱古力粉出嚟比我哋睇.........sorry我唔識個牌子,佢講未爆出3聚氰安前佢哋喺用吉記,之後就即刻轉

ii) rosy soy milk
-店員介紹呢個特別,所以我叫嚟試吓,雖然個人對玫瑰花味麻麻
-除咗有豆奶,玫瑰花之外,仲有chili powder,正如店員所講,唔多重
-面層嘅泡泡打得好厚兼好滑
-好少甜,所以我自己再+糖,不過始於對玫瑰花麻麻,雖然絶對不重手,但都好似大大改變咗純純嘅豆奶味

iii) 熱薄荷青瓜茶
-聽友人講都好薄荷呢!!
 

後記
1) 店內個setting

2) 佢哋唔喺日日有晚市,只喺逢fri&sat先有...........仲有如果佢哋有法會/其他活動就唔開,所以臨走時,店員都有提我哋嚟食晚飯先致電訂位/check清楚隱陣d

3) 不設+1

4) 嗰日serve我哋嘅男店員好nice,先介紹佢哋晚餐嘅特色 - 就喺無得揀,之後又同我哋講吓佢哋(老義)營運呢間餐廳嘅理念,可惜我講緊電話,miss咗...........sorry~~~


點樣去???
**其實坐叮叮喺最近ge..........大約喺"檔"舖度就有個站
1) mtr灣仔站.........b2出口..........轉左

2) 去到通道尾..........轉右

3) 之後直行

4) 無幾耐,見到左手面嘅安全島.........過去對面嘅互信大廈..........之後轉右

 
5) 直行去到大王東街口..........轉入去就喺



5 則留言:

  1. 又會唔係日日有晚市咁過癮既

    回覆刪除
  2. 呵呵 您的部落格真有趣!! 來打個招呼囉
    順便分享好康 這是我發現不錯的 人工植牙 、HSC技術、牙齒美容矯正、牙周病治療及瓷牙貼片、雷射美白 植牙 分享給有需要的大家!! 有空可以去逛逛喔!

    回覆刪除
  3. 環境好似幾靚喎, 有機會試下先, thanks for sharing~

    回覆刪除
  4. 明天會經過灣仔,一於試下

    回覆刪除
  5. Szechung Kayaker1/20/2009 7:13 下午

    應該開左少過三年,我以前在灣仔出入未見過。

    回覆刪除