2009年1月25日 星期日

大自然素食@銅鑼灣 - 新意取勝


地址 : 銅鑼灣軒尼斯道502號黃金廣場8樓
電話 : 2808 1386
消費 : $105/head (ie total $315)
整體評價 : fair與good(主要因為抵食同有新意)之間
 
jan 16, 09,3人來dinner,叫咗 :

1) 饅魚牛油果飯卷 (4件)
-個食法同食日本嘢1樣,有酸薑,wasabi同豉油
-ok

2) 鮮百合露筍炒日本淮山
-因為露筍有小苦,而其他材料又唔喺10清甜,喺個日本淮山好d,所以無嘜味,麻麻哋

3) 沙嗲金菇牛肉卷
-上枱時,有1件散開咗,賣相大大扣分......影相時已比我拎走,免得大刹風景
-塊素牛肉望落都幾似真,入口個質感都有少少似
-個沙嗲汁夠濃味,菜心幾甜
-我自己都覺得幾好,但友人就唔鍾意個沙嗲汁

4) 紅豆沙 (送)
-因為佢以我哋食晒,喺度齋坐..........送上了糖水
-反而呢個幾有質素,因真材實料,又有果皮,煲到起沙,唔甜,亦唔多有溝粉

5) 原隻金瓜焗飯
-好遲來嘅焗飯,淨飯可以分到3碗滿
-個飯有炒底........之前好細心問清楚我哋食唔食蛋
-炒得幾香,而且粒粒分明
-d素肉粒食落幾似真嘢
-最後我就攬住個南瓜殼刮嚟食.......雖然無咩南瓜味,亦唔喺好軟綿嘅質感,但揀d軟嘅肉刮吓刮吓........唔經唔覺又食咗好多


後記???
1) 被安排坐最入..........迫埋1邊嘅枱
 
2) 去到好多人,就算訂咗都要等成25分鐘.........聽聞佢5,6,日好爆,所以見佢有要求人哋食完就埋單(服務絶對唔pro).........佢哋根本自己有個時限.........就喺每枱1個鐘,見佢比枱有d人時,講明得1個鐘食。不過比枱我時無同我講呢番說話,否則我實嘈佢。既然喺咁,旺嘅日子就建議佢喺客人訂位/散客攞飛仔前同講清楚...........分分鐘人哋會唔食架嘛。所以如果有機會再嚟,我1定唔會揀旺日子
 
3) 呢度以食齋嚟講,食物新意多多..........會有刺身,手卷,pizza等新穎種類.........1反傳統齋菜款式.......值得1讚

點樣去???
1) mtr銅鑼灣站.........f出口

2) 向左手面行...........之後個街口轉左.......... 

3) 好快就見到呢條大廈樓梯

7 則留言:

  1. Deli Prince Club 美味少爷1/25/2009 5:32 下午

    if so, taste should not be very good. i have the thinking of trying in this veggie restaruant before. but now, i am afraid i should wait for a period, until it is improved. wishing you prosperity.

    回覆刪除
  2. 早晨 、祝: 新春大吉、龍馬精神、得心應手、事事如意、身體健康、恭喜發財! 蝶戲花間添富貴 雀躍豐林加壽顯

    回覆刪除
  3. 我最近去食左始創中心既大自然素食,都幾鬼差,又唔抵。 睇黎銅鑼灣分店好得多! anyway,祝牛年快樂!

    回覆刪除
  4. 恭喜發財, 新一年大家都要身體健康喔~

    回覆刪除
  5. 你唔講真係唔知金菇牛柳卷係沙嗲汁(叫時無為意), 仲以為係蠔油汁添, 咁甜, 一D香辣都無, 要扣分啦!

    回覆刪除
  6. 您好:
    請問 銅鑼灣 站F出口,向左手面行?..........之後個街口轉左?..........請問可以清楚告知路名嗎?麻煩您~因為我八月底會從台灣過去,我是吃齋,我之前到香港有去過功德林、普光齋,因此請試試大自然,我想找離MTR近一點的餐廳。麻煩您~感謝~

    回覆刪除