2009年1月13日 星期二

myanmar/ dec 24-31, 2008 (part 1)

re-edited in 2018

dec 24, 2008 00:45am我已經推喼去到太子...........坐24小時巴士去皇崗........沒有點瞓嘅1日..........當年我跟現代中國 (貴坊間旅行社1截).............我都唔記得咗喺咪去到皇崗/廣州先集合..............宜家聽聞現代中國已做得唔好...........但價$$$$仍舊貴

1/2夜去到廣州.............hea到晨早坐機去到仰光

食lunch

酒店check in..................睇番d相.................全部嘅酒店都grand (以當年嚟講)...............應該喺當地top嘅酒店

之後就開始咗我嘅赤腳之旅 (因1踏入廟前嘅範圍就要赤腳)........................大型臥佛

大金塔

晨早內陸機................所以要食packed breakfast

local人大大細細都會搽成咁(手輕手重各有不同),據說有防晒,美白,治暗瘡之用

當地街市

繼續廟廟廟之旅


 
 
 又到lunch time


酒店check in





5 則留言:

  1. "有防晒,美白,治暗瘡之用"
    啱你喎, 你唔揸D??

    回覆刪除
  2. Bravo! d 相我比九個 “靚” (out of 10) 你!

    回覆刪除
  3. 再睇返都覺得D相好靚呀, 你絕對可以send D相去乜乜旅遊雜誌參加比賽啦!!

    回覆刪除
  4. 個小妹子好靚

    回覆刪除
  5. Oh, I see, you went to a good trip~~~

    回覆刪除