2009年1月2日 星期五

新九記粥麵@灣仔 - 生滾粥


地址 : 灣仔大王東街9號地下
電話 : 2865 2827
消費 : $33/head (ie total $66)
整體評價 : good

因為友人介紹,先識得嚟食,dec 15, 08來lunch,2人叫咗 :

1) 菜心
-亞哥無講錯,真喺好清甜


2) 豬心魚腩粥
-記得有次同友人食粥,試1過佢叫嘅豬心魚腩粥之後,就對豬心呢樣嘢改觀..........不過今次同食嘅友人就耍晒手,所以唔洗分比佢試
-呢個豬心有用酒醃/撈過,因為喺生滾粥嘅關係...........略嫌豬心剛剛熟,所以咬下時會有小小血水滲出
-魚腩肉質都尚算結實..............我之所以拼魚腩喺因為介紹我嚟嘅友人食開推介我
-個粥底綿,有米花(個人不太喜歡煲到1粒米花都無,好似少咗份住家feel)

3) 肉丸牛肉粥
-呢個我無試到
-友人話佢個肉丸好似撈咗雲吞常有嘅蝦籽..........所以幾好食
-下次我都要試吓呢


後記
1) 餐牌


點樣去???
**其實坐叮叮喺最近ge..........大約喺"檔"舖度就有個站
1) mtr灣仔站.........b2出口..........轉左 

2) 去到通道尾..........轉右

3) 之後直行

4) 無幾耐,見到左手面嘅安全島.........過去對面嘅互信大廈..........之後轉右

5) 直行去到大王東街口..........轉入去就喺

6) 見到天下太x.............繼續向前行就喺..............




6 則留言:

  1. 我就鍾意個粥底 煲到1粒米花都無,所以我好鍾意北角潤記,覺得佢地既粥真係好香同滑!

    回覆刪除
  2. 喂喂, 祝你2009新年快樂, 身體健康, 日日有食神!!
    點呀, 你個X甸 (唔識打 ) 好唔好玩呀?

    回覆刪除
  3. 唉.....呢間鋪我食咗廿幾年, 由九記轉了新九記, 間唔中都仲有去下架!!!!!

    回覆刪除
  4. 正!最正牛腩勞麵!

    回覆刪除