2008年9月9日 星期二

Teresa Festival@灣仔 - 任務完成


地址 : 灣仔皇后大道東158號
電話 : 2528 1272
消費 : $28/head
整體評價 : fair

2nd visit
以前都試過佢好幾款嘅蛋糕,唯獨未試過呢隻,所以sep 03, 08,嚟買咗 :

1) double layers marble cheese cake
-面層嘅白色light cream cheese真喺好幼滑,又唔多甜
-下層喺好rich嘅芝士餅,不過我就覺得個黏度太過,而且餅底又好似濕咗d


後記
1) 終於可以食到佢呢個signature cake,任務完成


點樣去???
1) 坐mtr去灣仔站.............a3出口.........過前面嘅斑馬線

2) 轉右............向前行

3) 向前行

4) 遲d再續

15 則留言:

  1. 望兩望又肚餓

    回覆刪除
  2. 您好,打攪了
    深圳愛康健連鎖齒科您知道嗎?
    知道者有獎了!哈哈
    網絡優惠活動:看牙在會員價的基礎上給予九折優惠!愛康健從所未有的優惠!
    直接把廣告費囬饋予您
    九折優惠券請在此打印 http://szhengya.blog.sohu.com/

    回覆刪除
  3. 我試過gar
    點之都係唔得,搞到要等到同事派月餅食時先可以止肚 所以話你d相影響力幾大呀

    回覆刪除
  4. 甜嘢唔啱我啦。

    回覆刪除
  5. 想大飽埋口福就要過花仙子個blog度嘆啦 !

    回覆刪除
  6. 通常一件甜點,我只吃1cm x 1cm x 1cm,偶然也會全件吃清的。

    回覆刪除
  7. 因為我之前買過d cookies比朋友, 跟著上網睇common, 都係唔多好...
    同埋quarry bay間人d態度好差...

    回覆刪除
  8. 就係想這樣講比妳聽啊...
    上次阿so係有線都大讚妳推介的jenny cookies ~ very good ar...

    回覆刪除
  9. 出左地鐵站之後,未到這交通燈之前,有一間女裝鞋店,貼有很多好可愛的貓照片,該店的門口向著北角,附近有一集團式西餅店,有時間look look 佢

    回覆刪除
  10. Sorry, 失憶喵已忘掉了店名 出地鐵站後,以 M 記餐廳為首,向著電車路方向行,面朝著中環方向找,依次序好似:M 記餐廳為首、賣雞蛋仔和三文治、相機舖、 女鞋店 、東記集團式西餅店…

    回覆刪除
  11. cheese cake, 正!

    回覆刪除
  12. 貼靚貓相的是 女鞋店, 介紹睇 靚貓相不是介紹蛋糕

    回覆刪除
  13. 西餅中,Cheesecake 我最鍾意! 唔係好甜,o岩哂!

    回覆刪除
  14. 黎過都未食過椰青批?不過Cebu 好似唔多見。仲有呀,呢度o既Jolliebee漢堡包好食過麥記九倍!上次我d 朋友過黎,我帶佢地去食,食完至知點解全世界只有菲律賓有漢堡連鎖店打得殘麥記!

    回覆刪除