2009年1月7日 星期三

越式生香@灣仔 - 食物可以,但服務拖垮 (closed)


地址 : 灣仔大王東街30號地下
電話 : 2520 0933
消費 : $45/head (ie total $89)
整體評價 : fair與good之間 

dec 19, 08來lunch,2人叫咗 :

1) 生牛肉金邊粉
-+$2轉金邊粉
-友人比我試咗1片牛肉,唔多嫩,但都有肉味

2) 越式金邊粉
-即喺有扎肉同雞絲
-唔好睇個扎肉白白淨,其實暗藏胡椒粒,所以帶小辣
-+咗橙橙哋嘅酸甜汁之後,湯底當然好味啦
-個粉無嘜咬口,但都唔喺過腍
-未叫前,友人幫我問個女侍應越式即喺有咩呀???佢細聲咁依依哦哦/發咗d音出嚟..........我望住友人,佢話都聽唔到佢講咩............我於是再問過...........佢先好大聲問個男主理喺有咩................唔知咪大大方方叫我等陣,等佢問吓先囉~~~

3) 雞肉串燒
-呢個個醬汁都幾印尼式因夠濃味之餘又有花生嘅香
-雞肉皮只喺小脆,但肉都嫩滑,不錯
-初時女侍應端來得1串,但餐牌明明寫好喺2串............同男主理查詢..........佢就say sorry,話個女侍應新嚟,攪錯咗


後記
1) 店內環境

 
點樣去???
**其實坐叮叮喺最近ge..........大約喺"檔"舖度就有個站
1) mtr灣仔站.........b2出口..........轉左 

2) 去到通道尾..........轉右

3) 之後直行

4) 無幾耐,見到左手面嘅安全島.........過去對面嘅互信大廈..........之後轉右

5) 直行去到大王東街口..........轉入去就喺



沒有留言:

張貼留言