2009年1月11日 星期日

銀行火你滾3000

dec 23, 08 lunch去咗hsbc攞我預留嘅美金碎$$$$$...............嗰日喺放假前嘅最後1日,所以踢晒腳,臨近正式嘅放工時間,我直情唔聽電話...............但公司嘅留言系統好煩,如果個base已經有留言,又再收到電話之後,佢就會响成1x吓..................好x煩

所以間唔中我就會聽番d留言,免佢成日喺咁响,順便screen吓邊d1定要覆..............到6.00pm左右,hsbc留咗3個messages比我..............咁見喺bank,所以先覆吓佢..........原來佢"唱"多咗usd20比我................好心急咁話嚟我公司攞返,又問我公司近唔近

我仲有好幾樣嘢(公事)仲未做好..........頭都出晒煙..............因嗰晚又要趕車(又要返天水圍攞行李出發),我都預咗最壞打算喺唔沖涼,唔食晚飯咁上車...............

要去verify,數$$$$喺咪收多咗usd20,又要disclose我個公司地址,教埋你點嚟.................完全唔喺我嘅priority,我無時間去entertain1d唔喺我攪出嚟嘅business...........我嘅當務之急喺盡快離開公司..............佢搵咗個上級同我講..........我直頭發佢爛

"你有咩obligation咁去push我!!!"

"我要比番usd20你,我自己都要verify吓1次先啦..............唔通佢話要攞番usd20我就數都唔數比usd20佢咩???............我要趕今晚班車,我仲有report未做好............我無時間去verify..............我已經做到痴晒線,好messy喇.............."

佢知道咗我要1月2號先返...............就問我去邊,我都費事答佢...............更撩起我把火

"如果件事調番轉............我離開咗counter先發現你比少咗我,咁我又有無得追呀..............!!!!"

其實個女職員都有喺我面前逐張點算過,不過佢就無1路數1路用計算機counter check............佢就唔敢再死纏落去...............

"我唔喺唔比番$$$$你...........又唔喺多$$$$................不過timing上,我宜家verify唔到...........等我返嚟先,如果我收多咗,我就會比番你"

佢就留底咗個電話同姓名比我~~~最後要8.30pm才開始回家,之後沖好涼,再執完行李後去點吓d美金,的確多咗usd20!!

沒有留言:

張貼留言