2008年9月26日 星期五

Cafe Lavande@soho - 僻靜好hea處

地址 : 半山太子台4A地下
電話 : 2537 7998
消費 : $80/head
營業時間 : 無晚市
整體評價 : good

2nd visit
sep 18, 08,來tea,叫咗 :

1) croque monsieur
-1邊塗上1層cheese+蟹肉物體
-麵包用咗麥包
-入口都脆
-但記得第1次嚟時食嘅喺白麵包,而且芝士唔覺溝咗蟹肉物體,印象中好似惹味d
-還是覺得第1次好d

2) decaf latte
-要咗decaf+多豆奶


後記
1) 店外setting...........嗰日比我1個人霸晒出面成個場

2) 服務好好,首先auntie店員幫我開咗把小牛角扇.............之後另1店員知我仍要呆座,所以我食晒d嘢之後就比咗杯冰水我繼續坐 

3) 我問咗店員舖頭同多士嘅法文讀音


點樣去???
1) 中區行人電梯...........不停上,不停上

2) 去到堅道之後,再用電梯上

3) 上多2段............右手面會見到士多+1個專賣烤雞店

4) 用樓梯上就喺........呢個路口(地產舖)向右行入去

15 則留言:

  1. o弊! 你將呢個咁正o既地方洩露左出黎,好難再去僻靜或者 hea 喎。 btw,究竟個多士名點讀呢?!

    回覆刪除
  2. Hello! 杯 latte 好好味喎!

    回覆刪除
  3. 半山喎
    不過而家咁講法,一定唔靜啦

    回覆刪除
  4. 食個view & feel都抵!

    回覆刪除
  5. sor & thanks.............等表姑媽自已浦頭啦!

    回覆刪除
  6. 表姑媽回來了!
    我就唔識Croque這個字點讀啦! Monsieur就識。
    我中學時走火警,就會全校人由學校經天橋行去太子台集合,好多人笑我地件校服,仲有人大唱"藍精靈,十分勁"。

    回覆刪除
  7. 我基本上每週六也會上堅道,都不算舊地重遊。
    最近堅道都有間新餐廳,我都未試,以前是銀行。

    回覆刪除
  8. yes, that one! have u been there?

    回覆刪除
  9. 歌賦街有間Babylon嗎? 我住得咁近都唔知! 我剛剛攞D衫去歌賦街洗! 等我5點左右攞衫時去818先!

    回覆刪除
  10. 去上環Tea都唔叫埋我呀???

    回覆刪除
  11. 正, 我又要去

    回覆刪除
  12. 請問知唔知門口可唔可以泊車架?

    回覆刪除
  13. ok, 咁我一於揸BMX去HAHAHA

    回覆刪除
  14. 我前日去左勒, 件多士好好味, 不過50蚊就.......!

    回覆刪除
  15. 我都唔肯定, 總之有一男一女好忙啦, 我同個fd一人叫一set! 遲小小攞返的相都會post出黎hehe

    回覆刪除