2009年1月5日 星期一

桃苑海鮮酒家@太子 - 抵食火鍋 (closed)

closed

地址 : 太子界限街66號九龍麗東酒店B1字樓
電話 : 2390 4888
消費 : $145/head (ie total $575)
整體評價 : good 

dec 16, 08,4人嚟dinner,叫咗 :

1) 鴛鴦鍋湯底
-我哋放棄本身嗰2款,自選咗韓式kim chi+番茄牛腩清湯
-其實佢哋最出名喺胡椒玉骨煲(即豬骨煲),可惜我無訂到,所以售罄................各位有興趣去試請book枱時先留定 

2) 手打全蛋伊麵
-友人話見佢切到粗幼不1,就知道喺手做
-有平時伊麵嘅質感,但就幼好多,"索"咗d湯汁食,所以份外好味
-初時友人1直嚷住要叫
友人: "嗰度(即火鍋紙)寫1試難忘呀......"
我 : "邊有吹得咁大呀............人哋都喺寫唔食就走寶咋嘛~~~邊有咁誇呀"
友人 : ""

3) 4寶丸
-有墨魚丸啦,蝦丸啦,肉丸啦同鯪魚球啦
-除咗鯪魚球(腍身咗d,但食到有少少陳皮香)之外,其他3種都好爽彈吓,好好味

4) 駝鳥肉
-正常,都嫩

5) 什菇籃
-正常

6) 溫室皇帝菜
-新鮮

7) 韓國粉絲
-比平時食嘅粗d

8) 珍珠帶子串
-1碟4串(只喺未影前,友人拎咗1串去淥)
-好新鮮因個肉質都結實同爽,只喺鮮味唔太突出

9) 手撻鮮蝦滑
-真喺好爽同彈口

10) 鮮蝦雲吞
-好漲卜卜圓渾嘅雲吞
-因我掛住食,無影到個內結構圖,裡面真喺有隻好完整嘅蝦,同其他材料雖混在1齊,但大家都好壁壘分明
-好impressive嘅雲吞

11) 鯇魚片
-呢個唔喺我杯茶
-但見友人嘅反應,應該只屬1般因聽說話多幼骨

12) 珊瑚蚌
-ok

13) 火鍋豆腐雙拼 
-豆卜+蜂巢豆腐
-個人對呢類嘢麻麻哋,因好後期先叫,個湯底已經喺精華,由於呢2種豆腐嘅特質好似海綿咁,所以勁"索"d湯,所以都好味

14) 鮮淮山片
-夠"粉" 

15) 青島啤酒 x 2枝 

16) 汽水 x 1罐


後記
1) 豉油同配料要去出面攞..........自己"匹",有好多應該有嘅配料..........好似有芫茜,蔥粒,胡麻醬,中芹粒,薑蓉/蒜蓉,辣油,辣椒絲.............好鍾意佢有中芹粒
 


2) 地實地點唔多就腳,而且附近1d都唔旺,但唔知點解好多人..........見有d人無訂位,等足1個鐘呢..........友人之前嚟過食小菜,都話唔錯架 

3) 補祝友人生日快樂............其中友人買咗個1b栗子蛋糕$270(i love it因有食友話過佢嘅栗子蛋糕好好味)............主角只要唔喺美x+朱古力味就收貨

-蛋糕部份超軟熟..........雖然栗子蓉唔喺佔好厚,但栗子味都岀.............個cream唔喺平時食到好鮮忌廉/奶油嗰種,佢無嘜dairy product慣有嘅奶香味(所以友人話怪怪哋),但就好滑同好light,食後1d都唔膩,所以我都添食咗1/2件.........唯1硬要挑剔就喺欠個性,如果可以+有酒味就perfect喇!! 

4) 席間本來講開喜事,無端端我哋就變咗講白事

友人a : "我希望第時我嘅喪禮可以有好多朋友嚟懷念我"
友人b : "你都死咗囉...........人哋做咁多嘢你都唔知架啦...........不如慳番d$$$$$$,我寧願喺之前同1班朋友出嚟.........食番餐,聽吓佢哋講吓我仲好啦"
友人a : "咁到時你哋嚟唔嚟呀???"
我 : "咁要睇吓我到時嘅status喎.........如果我早你1步埋單............咁我又點嚟啫"

大家就...........我哋呢個group聚首1堂,都幾難會悶吓!!


點樣去???
1) mtr太子站.........b1出口

2) 轉後........向旺角警署方向行

3) 去到街角.........轉左......去到燈柱附近...........過對面馬路

4) skip............去到newton hotel

沒有留言:

張貼留言