2008年8月22日 星期五

journey to the center of the earth (35mm film) - 地心探險記



aug 16, 08來看

改編自《八十日環遊世界》作者jules verne同名作品《地心探險記》,地質學家trevor(brendan fraser飾,即mummy男主角)跟着失蹤10年嘅哥哥mark嘅線索,因mark深信地底有另1個世界,於是trevor帶同姪兒sean(josh hutcherson飾)前往冰島,遇上火山爬山專家hannah(anita briem飾),1同從火山口潛入地底,展開1場驚險刺激的探險之旅,看見從未見過的離奇生物,包括發光鳥,史前恐龍,食人花,飛魚等等,而且還有1個深不可測的地心海洋。

後記


沒有去到睇3d版,呢個菲林版都幾普通,好似個故事都好簡單,好正路。所以我相信呢齣個賣點會喺個3d效果,不過我自己就唔會特意再去睇1次去引證呢個理論

7 則留言:

  1. 之前仲以為你會睇多次3d版去引證呀

    回覆刪除
  2. 我同亞女去咗機場睇3D版。正如JJ講劇情呢………算把啦。但3D效果幾好,可以補償返劇本的不足,因此强列推介大家要睇一定要睇3D版。仲有最好盡量坐中間位置。如果得嘅入機場睇啦,會有點意外驚喜,但買個關子,有興趣你地自己find out啦。

    回覆刪除
  3. 呢套好似有趣d

    回覆刪除
  4. The 3D version is visually stunning... worth the price... but the ordinary version is NOT good... because the plot is very weak.

    回覆刪除
  5. 3D版好貴, 唔捨得睇......! 見你咁講, 咁我都係唔去睇勒!

    回覆刪除
  6. 是的,在T2,其實唔太貴喎,成人$75,市區都要啦。

    回覆刪除
  7. 七十五蚊咁平呀 我o個次係grand睇都要百一蚊

    回覆刪除