2007年12月28日 星期五

snoopy world - part 2

在排隊坐船仔(如嗰日消費滿$100,就免費有資格坐)..........當然要影底佢啦,反正都無嘢做.......


好辛苦排到埋去,點知個職員話我張信用咭receipt唔當喺proof,堅持要間shop嘅正式收據.........建議我哋去番間shop攞番再排過隊..........因為個notice board寫得好清楚,佢咁樣講,即喺叫我走..........我問佢呢張receipt點解唔可以當喺proof..........佢就好似電話錄音上身咁........都喺答番我"notice board寫得好清楚"...........ok.........友人話咁樣就唔坐喇...........佳節流流.........好心啦..........真s.t.u.p.i.d!!

船仔counter後面有個休息站,前面塊空地都舖有snoopy嘜頭嘅磚

休息站個背仲有d snoopy嘅踪影喎~~~~

最尾就影咗snoopy同佢班朋友

又去番門口,作尾輪沖綫........再影嚟完結今次愉快之旅

2 則留言:

  1. Sloppy World 好玩好多,又唔使排隊又唔使錢!

    回覆刪除
  2. 世界艱難呀,佢梗係堅持無錯好過小錯啦﹗

    回覆刪除