2007年12月30日 星期日

PEONY CAFE@筲箕灣 - 終極cheesecake

地址 : 西灣河筲箕灣道117至119號地下G舖
電話 : 2513-7588
消費 : $21/head (ie total $500)
整體評價 : good
 
dec 28, 07,訂咗2個cheesecake作為下午茶之用

1) lemon cheesecake
-友人曾經試過,話個味道拍得住芒果芝士餅,但去過2次都無出,所以今次咪訂囉
-因間房嘅燈光帶黃,個cake本身又帶d黃,所以更加失真
-有jelly狀面層,內有小小檸檬皮絲,下面是檸檬mousse,中間有1層海綿蛋糕,餅底用了麥維他
-有檸檬的微酸而已

2) mango cheesecake
-上次寫過,今次友人比咗小小我試,好似同上次差唔多


後記
1) 嗰日我個味覺有d失靈因嗰日我總於有d吃不消,從早上已食咗個ful set茶餐廳早餐(平時我無食得咁豐富).....中午去咗利苑飲茶,食到2.30pm.........到3.00pm鬆d,就來第1場下午茶...........我只能勉強食2啖檸檬cheesecake(當時我覺得甜咗d).........留番餘下同第2場4.30pm嘅友人1齊食(但呢個時候我就覺得甜度ok喎,但都喺同1件餅嚟jac喎)

2) 有d友人鍾意檸檬味,有d就鍾意芒果味............2隻佢哋話好味 

3) 攞餅嘅時候,我好好奇問吓店主點解嗰日唔出芒果味比public買,佢話近排芒果唔靚...........................我個心即刻寒寒哋............我就問佢我個cake咁樣甜唔甜呀?????..........佢話因為我早訂,所以之前留起咗d芒果 

4) 佢亦問番我點解會訂檸檬味咁冷門因佢哋會喺夏天多d整因天氣悶熱d

5) 多謝友人們賞面出席,thanks for everything~~~ 


點樣去???
1) 請click呢度

3 則留言:


  1. Yummy 新一年祝你事事順心

    這是我悄悄祝福語

    歡迎你來我blog看溫馨有趣的生活繪本漫畫喔

    回覆刪除
  2. 呢間野我唔睇指示都識去呀! 不過呢到 d 咖啡得唔得先? 食 cake 要飲咖啡至好 feel 喎!

    回覆刪除
  3. 點解會訂檸檬味?因為你老細同我都唔吃芒果囉!
    多謝晒!
    雖然你明天見我唔到,不過我去影2008的晨光第一線送番俾你補數啦!

    回覆刪除