2007年12月28日 星期五

大佳b甜品屋@香港仔 - 好多選擇

大佳b甜品屋

地址 : 香港仔舊大街120號兆群大廈地下3號舖
電話 : 2555 2929
營業時間 : 14.30 - 00.30
休息日 : 逢星期3
消費 : 15/head (ie total $46)
整體評價 : good
 
dec 25, 07, 叫咗 :

1) 熱紫米南瓜露
-紫米部份好足料,見到紫米煲到開花
-南瓜都杰,但略嫌稍欠甜味

2) 奶皇湯丸
-1碗5粒
-皮唔算好薄,但亦唔喺厚,勝在軟糯
-個餡好香奶皇味,甜度適中
-選了薑味湯底,真喺好夠薑喎!!

3) 蘆薈蜂蜜困凍
-好晶瑩剔透,隱隱內見到幾粒蘆薈
-"畢"落去唔太實,還可以有小蕩嘅感覺
-好有蜜糖味嘅清甜,凍凍哋,好清涼 

4) 椰汁馬豆糕
-質感比較削咗"add" "add",唔夠homemade feel嘅奶味,但都可以啦


後記
1) 全部甜品都唔會過甜,基本上喺少甜添,食得比較健康

2) 因開業不久,好似在12月22/23日開,所以有d招牌items未有供應,下次找機會再來試過

3) 這間甜品嘅總店在鴨利洲大街,我就好少涉足嗰度,呢度相對地嚟講就叫做便少少啦

4) 室內decoration

5) 原來間舖喺d教友開,所以有d甜品名好有宗教色彩,例如 : hallelujah................


點樣去???
A1) 如果透過香港仔隧道坐巴士/隧巴/小巴去香港仔 (唔好揀d寫住去黃竹坑呀,鴨利洲呀嘅車,因嗰d唔經呢個咁站)............就在這個香港仔海濱公園站落

A2) 入咗隧道去對面巴士站群.........現在裡面就會見到這個poster

A3) 隧道出嚟向前望............就喺見到好幾個巴士站

A4) 隧道出嚟向後望............就喺見度有條斑馬線同恒生
 

A5) 過咗斑馬線.............向恒生方向行

A6) 第1個街口..........見到有間麵包舖.........轉入呢條巷.........之後轉左

A7) 向前行就到

B1) 如果透過薄扶林嗰便(例如瑪麗醫院)嚟.........便在這個新釗記或前少少個站落..........向培德小學方向行

B2) 見到corner位間7-11............就轉右入呢條巷

B3) 再轉右

C) 無論頭入或尾入都會搵到..........但用個尾入會快d(咁就好睇你用咩方法去香港仔喇)

4 則留言:

  1. 見到d奶皇湯丸好吸引呀

    回覆刪除
  2. 太甜我都唔中意。o係香港仔…o岩我!

    回覆刪除
  3. 我第一次有時間觀賞你的網頁,原來已經咁昌盛,個多網誌,勁!下次去大佳B叫埋我,我可以同你去試埋鴨利州舖。

    回覆刪除
  4. 我d 兄弟姊妹全部都o向果區,我返親都住果度。

    回覆刪除