2007年12月26日 星期三

national treasure : book of secret - 驚天奪寶 : 世紀秘册



dec 23, 07來看

故事講ben gates (nicolas cage,ghost rider男主)為了証明其祖先thomas gates沒有參與暗殺林肯,於是開展咗尋寶之旅,憑住不斷破解嘅啞謎同古物,+埋冷戰妻子(diane kruger飾),助手(justin barthba飾),亞爸(jon voight飾)同亞媽(helen mirren,the queen女主角),美國總統,出手幫忙,最後要連同另1爭奪寶物者(ed harris飾)合作,先成功搵到個黃金之城



後記

呢齣尋寶片好稱職,故事比到緊湊嘅官能刺激(1段追車戲,山洞裡嘅搖搖板,好似outbound咁要搵到1check point先透露下1point,越來越有難度,直至去到終點為止),亦好豐富同起起伏伏嘅劇情,主線喺要洗脫祖先被屈嘅污名, 尋寶期間遭到另外爭奪者嘅阻撓,副線喺2對夫婦(仔同老婆+亞爸同亞媽)嘅復合

只是最後個爭奪者突然肯捨身救nicolas cage,就有小小唔多合理。但整體嚟講都好滿足,最喜歡呢d有多線嘅劇情,令到全片唔悶,又簡單,又唔洗用腦去分析,真喺relax……..

3 則留言:

  1. 張 poster 好似係第一集喎… 睇過第一集,Disney 出品,要拍到一家大細都o岩睇,多唔多少唔少都要有 d 遷就,因此對自已黎講比較悶,呢套都係 pass 算數! p.s. Nicolas Cage 個假髮乜真係好唔自然咩?

    回覆刪除
  2. 呢套出碟時必買!

    回覆刪除
  3. 不嬲都有,不過近排真係買小左,我個人都幾鐘意睇甩毛影帝做戲,加上呢套第一集時都覺得不錯,要儲就梗係成個系列儲晒啦!

    回覆刪除