2007年12月12日 星期三

勝利小廚@何文田 - 海南雞飯

勝利小廚

地址 : 何文田勝利道4號地下
電話 : 2760 0033
消費 : $40/ head (ie total $121)
整體評價 : good

上星期6 (dec 8, 07)3人來掃何文田,但友人話呢度唔算何文田,近旺角火車站多d,叫咗 :
1) 海南雞飯
-呢個喺我嚟此店個目標 -d雞都幾少吓,去晒骨,小小肥膏,但真喺好嫩滑同有雞味,宜家有雞味好難搵吓啦 -個飯無1般常有的"益"味,亦無有d食家講到話好硬,好軟熟 -good -只喺無咗通常有的1碗湯啫

2) 窩貼小棠菜
-賣相好靚,蝦膠個厚度好夠,所以入口有口感,有鮮味,唔會過鹹,個皮都炸都好鬆脆,可惜油咗d,幸好佢已經用椰菜絲墊底

3) 凍檸茶 x 3
-過甜


後記
1) 有位友人偶爾都會在我面前大讚這裡的海南雞飯,曾應承帶我來掃這店+這區,可惜佢1直好忙,忙足成年有多都未同我嚟,於是索性自己組小隊來,幸好沒有令我失望

2) 有個女伙計(後生的)d態度都好串吓,雖然未至於好似有個食家話到將碟飯飛埋嚟,但d語氣好似多你1枱客唔多,少你1枱亦唔怕咁,真喺無得!!

3) 絶對喺唔會坐得耐的食肆,因1食,就會來幫你執嘢


點樣去???
1) sorry,友人揸車,又教唔到大家

2) 不過就好近kcr旺角站

6 則留言:

  1. 雖然我真係好想食,但係如果個阿姐係咁態度,食客會食得辛苦,d 雞可能會o向背脊骨落。

    回覆刪除
  2. 我好有興趣,不過何文田對香港人黎講真係比較遠… 有機會我會試北角哥間分店! p.s. 希望有《**圖片後補》啦

    回覆刪除
  3. 我咁岩早你一日去,我在7/Dec和另外三位友人一同在那裹午膳,坐在中央的圓枱,其中三人都吃誨南雞飯,對上果次我去食d飯好硬,今次軟左些少!正常來說,勝利小厨既雞應該起哂骨,啖啖肉至岩!
    佢個雞醬最好食,我買左一瓶回家,工人煮雞時我都點那醬來吃!有少許辣,十分滋味!

    回覆刪除
  4. 侍應態度一般啦!又唔叫得做差既!個餐係有湯或飲品,是旦揀一樣,不過只係老火湯,叫凍飲再加兩皮!

    回覆刪除
  5. 嘩! 差 d 中招! http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14047

    回覆刪除
  6. 個樹好似係太平道同勝利道既交界... 個條街好多寵物店嫁....大家去到一定搵到的...希望幫到大家啦!!!

    回覆刪除