2007年12月17日 星期一

電話整蠱

有日收到友人來電整蠱,初時佢扮成sales………



友人 : “,你喺咪x小姐呀???”

: “,咩事呀?”

友人 : “你喺咪訂咗個古董花樽?”

: “無呀

友人 :“你無訂到古董花樽咩?”

: “無喎

友人 : “但喺已經落咗4萬訂囉喎

(好自然咁笑咗出嚟,但仲未知佢個真正身份) : “……….我都唔介意有人送個花樽比我……..

友人 : “,我喺xxx,你有無用facebook…………….”



死嘢呀……….難得佢全程好淡定,無笑到,無露出破綻

3 則留言:

  1. 係啦, 快D玩facebook la, 等你accept 我呀! 咁遲D得閒咪時可以研究下點玩囉! 我send 咗invitation比你啦! 有common friends 係度, 你可以view 到我D friends, Firends' friend, or search 你 friends ......不過又有d 無聊...

    回覆刪除
  2. be patient, 唔知幾時!

    回覆刪除
  3. 有一次,我個friend 約我在China town 等,跟住話佢o向酒店上面同另一friend 傾緊偈,叫我上去。點知我叩門,裡面得一個北姑,我醒水即刻話叩錯門。原來佢個死 o野整蠱我,後來仲問我個同胞靚唔靚!吹漲!

    回覆刪除