2017年3月8日 星期三

星記海鮮飯店@灣仔 - 味道得,暖男服務仲得


地址 : 灣仔盧押道21-25號The Phoenix 3樓
電話 : 2528 9028
消費 : hk$330/ head (total hk$2,320)
純個人評價 : good

















search到葉樹堃有讚 (中環店)...............jan 16, 2017 (mon)...............7人嚟老店dinner..............叫咗 :

1) 醃蘿蔔 (免費)
-呢個醃得好入味,又帶脆,大家都鍾意

2) 椒鹽9肚魚 (hk$118)
-呢嗰葉樹堃有勁讚,所以要跟,雖然我好怕食幼骨魚,就算d人話9肚d骨咁幼............喺食埋架............但我通常都喺覺得"參"口...........吞唔落喎............要lur番出嚟
-佢炸功得,粉唔厚,外乾身,小挺脆,裡面滑,完全唔覺得有幼骨

3) 杏汁花膠燉豬肺-中 (hk$560)
-好足料,好多雞腳,瘦肉同紅棗
-所以幾甜
-最後暖男侍應收咗碟湯渣後,隔咗好1陣...........仲"秘"到近1碗出嚟,眾人無諗過會咁幫個客做到咁足.................我食過咁多餐飯............未遇過咁有熱誠嘅好員工~~~~

4) 金榜醬窩巴海蝦 (hk$334)
-個醬惹味............窩巴鬆脆
-個蝦都ok............食友連殼都食埋

5) 黑椒粉絲蟹煲-時價 (hk$560)
-乾身...........黑椒味只喺溫和...........無搶晒d味
-隻蟹都肥美..............全煲最好食當然喺粉絲啦!............有鮮味有彈性
-趁熱食
-食友努力挖緊蟹蓋d膏時.............企喺後面嘅暖男侍應好醒目.............問食友要唔要鐵匙羮..............拿來的喺2隻唔同size嘅鐵匙羮比食友揀.............我真喺呆咗.........比我就會用心心眼望住暖男...............hahaha

6) 鳳梨生炒骨 (hk$108)
-我見好多人讚呢個要必食
-話雖如此..............好嘅生炒骨...............真喺可遇不可求............以前食過得嘅.............宜家都唔知仲得唔得
-做到掛醬................1咬個骨真喺明顯外挺脆............個薄crust鬆化............裡面嘅肉都juicy, 鬆..............個醬嘅甜酸味又調得合適
-我好多年都無食過咁嘅level嘅生炒骨...............當晚呢個好有水準...........埋單時,經理話要用新鮮豬肉

7) 輝哥煎咸雞-1/2隻 (hk$190)
-煎到d顏色同表面都幾靚
-雞肉嫩滑...............調味小惹味

8) 蒜蓉炒豆苗 (hk$138)


9) 糖水 (送)

10) 茶$$$$ x 7 (@hk$14)


後記
1) 呢度好細...........連個大堂lobby位都無.............但無損其客似雲來..............1個普通嘅mon晚都爆成咁............點可以唔早d book呀!

2) 我覺得都有點師傅,因回家後有少少口渴,唔嚴重.........調查埋當晚食友.........有d無口渴現象,有個都同我1樣

3) 可惜佢lunch time無點心食...........都喺食番呢d小菜............但會有d午餐特價小炒

**4) apr 12, 2017 (wed) update : 4人嚟dinner............general,覺得上次好味d

西洋菜生魚煲豬骨例湯 (hk$128)

 莧菜浸豬潤(hk$98)...........豬潤厚身,無overcook,帶小爽

生煎蓮藕餅 (hk$118)

鳳梨生炒骨 (hk$118).........今次失水準,見油,同唔多掛醬...........我喺為佢而再嚟............失望

砂窩桂花瑤柱炒飯 (hk$160)


沒有留言:

張貼留言