2017年3月15日 星期三

cebu考o仔 (jan 24 - 31, 2017)/ day 2

day 2行程 - jan 25, 2017 (wed)

早餐


















名稱 : -
地址 : paradive scuba diving resort內
電話 : +63 32 495 1413
收費 : 成個package包埋
純個人整體評價 : fair

佢嘅早餐喺西式同港式之間..............總之佢嘅食材只有公仔麵, 蛋, 麵包, 餐肉, 番茄粒, 粟米, 菇粒...........你自己play around d combination..............今日食餐蛋麵

職員問我間房ok嗎?...........我即時問個wifi password, 電視唔work, basin個水流太弱


泳池training

今早就喺泳池上training............琴晚留守嘅職員都唔知我個course幾點開始..............佢估9am............我嘅菲藉教練 "lito"1早就嚟咗...............今日只有我1個人學open water...........所以喺1:1授教

先去試裝備.............我只有mask.............其他fins, bc, wet suit, regulator, tank都要租

要學喺水底拋開mouthpiece,用2種方法搵番 (我搵得慢,唔夠氣,好自然想上水,教練即刻捉住我,唔比我上水)..............點比個secondary regulator比diving buddy用..............整到mask入水,靠鼻呼氣,迫番d水出嚟.................除咗個mask,再戴番................試吓掌握buoyancy


lunch




名稱 : -
地址 : paradive scuba diving resort內
電話 : +63 32 495 1413
收費 : 成個package包埋
純個人整體評價 : fair

今日只有我1個人食.............無其他客............味道ok喎............但過於中式.............我1心諗住食當地住家飯家嘛~~~~


shore dive

因為風浪大 (有白頭浪)................所以下晝無得出海.............教練同我shore dive 1次..............純落下海............已經有個helper幫我拎晒d tank, regulator, bc...........我只拎住對fins............喺海中心先著裝備都幾難............無嘜training要做


open water筆試

我問教練幾時考筆試............佢話就下晝啦............我拎住份卷獨霸飯堂做.............開住you tube爆歌.............1路聽1路做..............有成85條mc咁多..............其間大風得滯............吹走咗我張答案紙落樓下...............好彩無吹落海

有1日教練同我review錯咗嘅mc(錯~6題)..............解釋番邊個先喺啱答案.............第1步,我筆試合格喇~~~


dinner


















名稱 : 空海
地址 : 168 punta engano, lapu lapu city, cebu, philippines
電話 : +63 32 917 620 3977 (english)
收費 : 1,298 peso/ head
純個人整體評價 : below average

琴晚行錯路.............無意間發現到呢間日本嘢..............亦問咗攞埋menu睇............如食1個高級d嘅刺身set.............好似要>hk$500..........對當地人嚟講.............喺超很貴~~~~我琴晚餐超輕食local dinner...........只喺~hk$5............因為resort附近真喺無嘜食肆..............我有咁多晚............咪今晚嚟食吓,睇吓咩料囉..............叫咗 :


1) 前菜 (免費)

2) 枝豆 (180 peso)
-正路

3) 刺身盛合-小 (1,000 peso)
-估唔到菲律賓都好似石垣咁..............有calamasi
-4款都喺好common嘅魚種 - 鯛魚,吞拿魚,3文魚同魷魚
-魚生方面有小凍.........未至於冰感.............但肯定未到室溫............不過喺1個咁熱嘅地方.........要解夠凍,又唔變壞,喺有難度...............佢要有設備先得
-而魷魚甜味無嘜,bland
-1盤雞肋
-所以呢度客人只得1-2個............唔會有local人嚟............太貴啦...............只有日本客..............同我呢條水魚...........XDD

前記
-出嚟食飯時...............resort嚟咗2個女仔..............來自廣州.............聽日開始.............我有伴啦!


沒有留言:

張貼留言