2017年3月17日 星期五

cebu考o仔 (jan 24 - 31, 2017)/ day 4

day 4行程 - jan 27, 2017 (fri)

早餐


















名稱 : -
地址 : paradive scuba diving resort內
電話 : +63 32 495 1413
收費 : 成個package包埋
純個人整體評價 : fair

今日無胃口.............叫咗scramble egg + toast


大退潮拾荒

今朝1出嚟...............就望吓個海...............好大嘅退潮..............仲有好多人喺度執嘢..............初時我唔知佢哋執嘜..............問咗女主管先知..............d人執緊d 螺嗰類.............之後佢發現dm喺度執緊............佢1返嚟...............我即刻問佢借袋收獲嚟睇............好大隻海膽 (紅白間) 同蜆喎~~~~
  

出海

琴日大浪..............所以隻船泊咗喺出邊..............今日要行出去

無training要做............當fun diving咁潛..............今日2個dives去咗dive site #14 talima (喺保護區.............所以要比入場費 @300 peso............如果有帶水底相機/ 攝錄機............再要on top比$$$$)............潛友有帶埋佢嘅go pro

呢2個dives喺最後有教練跟住 (共同我潛5個dives).............佢無嘜comment我嘅表現..............我又唔夠膽問佢我個水試合唔合格..............hahaha


換房

因為個basin水流持續弱雞..............琴日有時段shower同basin無埋水................所以女主管請示香港老闆後.............出完海話比我聽.............換去#12房..............明顯喺upgrade咗.............個冷氣機喺3洋牌子............有張膠凳...............basin水流正常番............但厠所flush嘅回水能力就弱過之前間房.............水壓始終喺resort嘅弱點


lunch




名稱 : -
地址 : paradive scuba diving resort內
電話 : +63 32 495 1413
收費 : 成個package包埋
純個人整體評價 : fair

今日食咗呢d


新年decoration

嚟到菲律賓之後.............都無晒過新年嘅意識..............今日喺年30晚.............香港office帶咗d揮春過嚟..............潛友出去睇住佢貼揮春.............佢哋差d倒轉咗d字貼


cebu taxi似賊

喺cebu city............都有個local mall..............咁都出去行吓.............跟香港老細嘅朋友教去坐taxi...........點知遇上不誠實司機.............上車前............有人代司機答喺20 peso (我又太天真,點會20 peso3個人呢)...........上車前, 我哋已澄清過是否20 peso 1個人或是全部3人..............喺車上,司機話喺200 peso............佢話佢自己有講過200 peso...........我回應"你從無講過任何價$$$$, 你只喺手勢上指3個人"...........沒有結論嘅爭拗..........司機建議1喺按meter比$$$$.............可宜家落車............我唔贊成再坐呢部車............寧願再諗辦法............日光日白............我哋有3個人

最後我哋比咗68 peso


savemore market (ie marina mall)

我哋再入附近嘅油站問職員................我哋自己都有點confuse機場附近嘅sm mall喺咪=savemore.............其實真喺2個獨立嘅mall............lapu lapu city內呢個亦叫marina mall...........咁當地人就明白你喺去lapu lapu內呢個.............唔洗過橋.............我哋叫做1致決定搭multi-cab (我習慣叫成泰國嘅tuk tuk.............所以當地人唔知我up乜)

聽香港老細個朋友講............multi-cab都會遇上賊仔..............所以我哋唔會上全車男人嘅cab.............後來見到1架好少人..............仲有3個學生妹................點知我哋想上車時...........佢哋全落晒車............潛友即時話"d學生妹落晒車喎"..............幸好仲有1個當地女子 (無其他人)..............佢喺教書............我哋同佢傾計............佢仲幫我哋叫落車.............每人7 peso............1個very good嘅經驗..............潛友話架車內籠好殘..........車頭司機位隔離...............無晒開門handle等

有個大supermarket.................仲有找換店唱$$$$..............個rate好過resort............買咗3包snack..............蝦片 (19.5 peso), 蝦條 (4.75 peso), 薯片(9.5 peso)...........oishi喺菲律賓product 


dinner



















名稱 : golden cowrie
地址 : Mactan Marina Mall, Pusok, M.L. Quezon National Highway, Lapu-Lapu City, cebu, philippines 
電話 : +63 32 238 1206
收費 : 390 peso/ head (ie total 1,153.30 peso)
純個人整體評價 : fair與good之間

3人共叫咗 :

1) green mango juice (88 peso)
-酸酸甜甜,幾好飲

2) san mig light x 2 (@69 peso)

3) mango shake (95 peso)

4) san miguel pilsen x 3 (@69 peso)

5) garlic rice (@46 peso)
-我哋諗住只叫1個............不過侍應誤會咗.............變成咗每人1個

6) smoked bangus pate cake (85 peso)
-喺個魚pate..............味道唔重.............幾好味
-個炸物都鬆脆

7) sweet chili chicken (148 peso)

8) linat-ang baka sinigang (199 peso)
-呢個local湯.............signature喺鹹中有酸............要咗牛
-潛友嫌佢鹹味太重...........我都ok
-牛肋骨好好肉............嫩,鬆
-最估唔到喺+埋香蕉1齊煲..............佢應該喺生蕉............所以煲完無變成1 pat嘢

9) turon (55 peso)
-我見到佢版desserts好多local甜品..............我逐1 google喺咩嚟
-侍應除咗halo halo外.............就推介呢個
-喺香蕉混有大樹菠蘿.............用春卷皮包住炸咗佢................之後再+上brown sugar
-佢比較挺身..........香蕉都喺好挺身.............1d都唔淋...........仲有1種唔知咩嚟嘅香味...........味道夾埋1齊有點怪.............最多只食到1/2件

後記
-食完飯.............我哋搵的士返去..............第1架索價200 peso.............見我哋唔受............就自動-50 peso.............之後我都唔ok...........佢竟然回升番上200 peso..............你知唔知自己講緊咩架?............痴線!!!!.............150 peso.............又200 peso..........咩玩法?..............我即刻刪番度門

另1架............同司機講by meter............佢話ok............上咗車.............佢就同我哋講要+xxx............我未聽清楚要+幾多peso...........但已經著咗火..............no,毛都唔比條你呀!!...........我無同潛友商量...............即刻叫"stop, stop, stop"............佢就okok, meter

嚟到cebu先知majority嘅遊客喺韓國人...............唔知d taxi司機喺咪比d韓國客緃壞咗...........見到遊客掠得就掠..............10分討厭!!!


消夜

返到去resort.............我哋去咗飯堂飲嘢..............食薯片吹水................我見自己已好番9成.............所以就放肆飲啤飲...........食薯片..............聽日就知lai嘢.................個上呼吸道感染又捲土重來~~~真喺為食惹的禍!!!

沒有留言:

張貼留言