2017年3月1日 星期三

天一閣@跑馬地 - 充滿期待


地址 : 跑馬地黃泥涌道63-65號安美大廈閣樓D舖
電話 : 2493 1133
消費 : hk$815/head (ie total hk$4,900)
純個人評價 : very good
























dec 29, 2016 (thu).............6個女同學嚟dinner.............事前我已同經理finalize好菜單.............hk$728+10%/人.............共食咗 :

1) 香茅麴醋沙葛
-呢個主要味道喺香茅沙葛,微甜 ,爽口,但醋味唔多覺,因佢放得好少
-ok的1個starter

2) 金$$$$蝦餅
-呢個都幾熱架,外表明顯挺脆 (邊位),薄
-裡面嘅蝦肉結實,微鮮.............有中芹香味,調味just rite
-要挑剔喺個餡濕咗少少,如乾身d,則是絕對perfect
-我覺得炸嘢如果太多水份,會影響食時嘅脆度

3) 桂花茶燻雛鴿
-呢個嘅茶燻味唔弱,但又掌握到無over嘅燶味
-肉嫩juicy,皮薄帶脆
- so gd
-伴有無渣子薑

4) 25年陳年花雕蒸花蟹配陳村粉
-呢個我預咗喺好好食,1來宜家喺蟹肥美季節,唔好失手
-果然無令大家失望
-個汁酒香4射..........但無over (苦味)..............好鮮甜
-蟹肉結實,好鮮味............肥,肉喺貼住個殼
-d陳村粉都喺亮點..........有質感............索咗汁.............無得輸!
-之後經理好醒...........裝起d蟹汁............用火hing住保溫.............之後食麵時上番比我哋
-我其實可以表演直隊蟹汁..............bottoms up!

5) 葵花斬肉
-呢個喺天1閣嘅signture
-喺用手勁刴成免治..........較軟淋身............調味喺輕手..........就算上湯味道都唔重手
-但我就食到有小小溫和嘅午餐肉嗰種肉鮮味

6) 濟公羊腩煲
-啱時節.............跟咗食友嘅推介
-除羊腩外,仲有厚身菇片,鮮淮山..............食到中段............就+生菜同腐竹淥埋佢
-個湯底喺+咗鰂魚淆出嚟..............聽聞喺舊式嘅做法
-佢嘅羊腩1層層............羊so味好溫和...........如果so味濃d更好............配埋腐乳食,味道好好多

7) 桂花炒祥遠
-從食友嘅推介............先知有呢道菜............我未聽過,更未食過
-食友有位高人朋友解釋 "祥遠原是炒長遠,河源菜說法,因為長長的粉絲炒透後香糯柔軟,也善頌善禱"...........真喺長知識
-仲幾有溫度...........炒得好乾身...........條條分明............有香氣
-佢嘅桂花其實喺蛋花碎
-粉絲軟...........芽菜爽.........2種唔同口感
-味道平實,唔會1鳴驚人 (調味唔重手)...........喺欣賞佢嘅execution能力

8) 薑汁炒芥蘭

9) 蝦子蝦油蔥油拌麵

10) 椰汁紅棗茸糕
-熱暖,紅棗味溫和

11) 花雕黑糖紅棗茶 (凍)


後記
1) 店內環境

2) 近期少有有水準嘅1餐.............各位女同學都食得滿意...........期待2018年嘅聚會

3) 食友早我2 weeks來...........我哋大家exchange menu...........佢食完,又比推介我...........咁我又再改個menu成為今晚呢餐

4) 當晚隔離枱喺畢明...........佢就似乎唔多滿意 (佢張菜單應該比較跟店方嘅建議...............我嗰張比我改到面目全非)............其實我身邊嘅食友食過...........都覺得呢度普通 (除咗淥鵝話正)............咁我哋嗰晚真喺有食神............個chef發揮到應有嘅水準

沒有留言:

張貼留言