2017年3月12日 星期日

Sweetpea Café@soho - gluten free desserts


地址 : 中環善慶街4號地舖
電話 :  3689 7269
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間



2 visits
見食友like咗佢嘅fb page.................所以先留意到呢間cafe..............佢好特別主打sell gluten free..............jan 7 (sat) & 20 (fri), 2017...................共叫咗 :

1) vegan chocolate raspberry cake (hk$85)
-呢個我喺fb page度見過............好靚
-有好sharp嘅食用花............raspberry大大粒............仲好新鮮靚仔.............望落覺得好好味
-其實1 slice唔大件
-原來喺vegan cake............即喺無蛋無奶............我n年前食過vegan蛋糕............好awful..........又乾又實............靚女店主叫我自己試吓佢嘅vegan cake............有人comment食完都唔知喺vegan嚟
-cream滑,raspberry酸中有甜............而個朱古力cake部份喺10分moist,又鬆...........的確同我以前食過嘅vegan cake簡直喺opposite............唔講都唔會諗到呢個蛋糕無蛋無奶
-甜度ok............不過我食到有點椰油味...........我就麻麻哋甜品+椰油

2) ??? (hk$85)
-唔記得咗呢個叫咩名,但見銷情不錯,諗多1陣,已成為最後1件
-對個味道已有點模糊,無奈太遲先寫番
-但最記得嘅comment喺太濕

3) coconut cake (hk$85)
-同樣只記得太濕嘅comment

4) grass fed whey protein. ricotta pancake. mascarpone. berries (hk$130)
-喺佢個fb page見到有客特意嚟食,所以我都跟
-喺souffle type pancake,坊間突然興晒呢種pancake
-但無我上次去elements嘅pantxx咁fluffy
-不過勝在有佢嘅character, 內混有mascarpone
-d fresh mixed berries新鮮
-店員話d食用花本來喺多d,不過嗰日d貨質素唔太新鮮,所以只有1朵
-個syrup可落多d

5) double earl grey tea cake (hk$85)
-見到個完整未cut開過嘅earl grey.........我好鍾意茶味嘅蛋糕/雪糕.........所以要買
-問咗佢嘅cake最多只keep2日
-咁我估呢個應該喺新鮮貨
-茶味都出,甜度剛好,而且moist度適中,質感上無塌埋1pat.........明顯好過上次嗰2件


後記
1) 店內環境

2) 全2部店員都好nice, decoration都靚,因有插靚靚鮮花,但價$$$$都幾貴 (佢用嘅食材都喺gd貨)

沒有留言:

張貼留言