2017年3月20日 星期一

cebu考o仔 (jan 24 - 31, 2017)/ day 7

day 7行程 - jan 30, 2017 (mon)

早餐


















名稱 : -
地址 : paradive scuba diving resort內
電話 : +63 32 495 1413
收費 : 成個package包埋
純個人整體評價 : fair

早餐前又影大退潮............tune多咗藍去影.............幾有feel...............今日我諗到食餐肉粟米蛋治..............好彩今日唔洗出海...............我個鼻塞問題超嚴重.............肯定唔潛得


lunch


名稱 : abaca restaurant
地址 : punta engano road, mactan island, lapu lapu city 6150, philippines
電話 : +63 32 495 3461
收費 : 1,760 peso/ head
純個人整體評價 : absolutely fair (計埋價$$$$因素)

因為喺trip advisor上rank #1..............所以想嚟見識吓............叫咗 :

1) fresh orange juice (295 peso)
-佢嘅橙汁特別貴過其他生果好多,因為要補維他命c,局住都照叫
-我估喺入口橙呱,喺真.鮮榨橙汁

2) saffron spaghetti (925 peso)
-local prawns, scallops, tomatoes, basil
-我無叫set,問waitress邊樣a la carte比較signature.........佢講咗呢個.........我跟
-佢都煮咗好耐,我索性走咗去睇海景,有得食先通知我
-煩友嘅我要求個意粉煮硬d
-望個樣有d水準咁喎
-有溫度...........d海鮮喺得嘅
-我都已經喺小濃口味人士...........但都覺得過鹹.............所以唔enjoy..............當waitress問我味道如何時..............我話咗比佢聽............佢即時話番比廚房聽
-如果1個chef seasoning習慣咁重手..............我唔覺得佢會煮得出咩好嘢............佢本身嘅味覺taste note都唔accurate/ sensitive...........已大大限制咗佢嘅出品質素/ 個人成就
-另1問題喺意粉嘅質感有點錯............唔al dente不在話下.............喺軟身 (如果喺daily homemade pasta,就合理,不過我無多口問)............仲有d似烏冬嘅小煙韌............你想點?

3) homemade fruit sorbet (220 peso)
-試埋佢homemade雪葩............甜度dominate晒................很沒趣
  
後記
-店內環境

-trip advisor上嘅ranking真喺for reference only.............唔好咁認真.............我絶對唔相信cebu內無1間餐廳好過呢個水準~~~~


check out

食飽後..............返到嚟resort..............好好太陽..............個海好靚..............忍唔住影多陣...............仲可以接埋船.............迎接3個潛友返嚟...............羨慕佢哋咁好天氣下出海............從潛友之後share嘅相嚟睇..............coco island嘅海底靚過之前captain帶我哋去嗰d..............香港再見~~~

佢哋提出去coco island.............captain話ok............我咁多日都無要求去邊個dive site (個心喺好想架)............由得captain話事..............真喺豬豬................又忘記咗"always ask!!"嘅精神

之後由resort去我下1間hotel..............因為潛水後嘅24 hrs內唔可以坐飛機..............所以我索性轉另1間有設施嘅酒店fully relax吓......................呢程的士$$$$..............個package喺包埋嘅~~~~~


住宿情況 (cebu)



















名稱 : costabella tropical beach hotel
地址 : Buyong, Barangay Maribago, Lapu-Lapu City, Cebu, Mactan Island, 6015, Philippines
nearest rail station : nil
電話 : +63 32 238 2700
入住時段 : 共1晚 (包早餐)
room type : superior twin room
總收費 : 6120 peso
booked via : booking.com
房內設施 : wifi............基本amenities
comment : 
remarks :


lobby


beach

今日風和日麗.................佢個泳池就流咗少少

反而個beach就幾靚.............都搵咗幾個人同我影相

如果唔喺個細路笑.............我都無為意隔離位亞姐fully protected到咁..............咁怕曬又嚟............何苦呢!!!


黃昏

諗住呢間hotel位置會睇到日落.............都喺唔得..............因為唔喺向西.............呢個trip無日落睇~~~


dinner
















名稱 : la marina
地址 : costabella tropical beach hotel內
電話 : 
收費 : 780 peso/ head
純個人整體評價 : fair

又要回到1個人嘅dinner..............共叫咗 :

1) 熱水 (免費)
-當然要不斷飲熱水.............我個鼻無停過呻鼻涕

2) sinigang liempo - pork belly (295 peso)
-我發現佢漏咗我張單..........真喺餓到扁咗先有得食
-呢個湯超級熱...........飲到1/2仲喺好熱
-我今日嘅8字同cebu撞咗..............不宜飲食...............hahaha.............呢個湯仲l鹹過lunch個意粉
-我對菲律賓嘅菜式無嘜認識................我心諗呢個湯咁l鹹喺咪authentic嘅味道嚟架?...........cebu人個腎無嘢呀嘛? <--事後我message咗住cebu嘅舊同事..............佢話應該喺normal salt level..............但就因為有"iba"所以酸味會出過鹹味先啱
-我飲到1/2...........真喺飲唔到落去...........叫咗waiter埋嚟............問佢個湯咁鹹喺咪local人嘅口味............如果local口味喺咁鹹,咁我ok,只喺自己唔啱飲啫.............佢即刻同我勁say sorry............問我洗唔洗再煮過1碗...........我話唔洗
-其實佢嘅材料新鮮.........又夠熱.............真喺衰在唔喺地球人食到嘅鹹度

3) crab relleno (420 peso)
-呢度嘅溫度超好.............啱晒我呢d溫度撚
-今次waiter放低咗碟嘢..........唔肯走...........喺都要我食1啖為止...........我速速影完相............食1啖滿足吓佢.............hahaha.............其實佢喺standby.........如果我又唔滿意個味道..........即刻拎走再煮過比我.............估唔到service好committed喎
-我無諗過有2隻咁多...........個batter好脆薄...........熱辣辣............望落同入口都唔油...........炸嘅skills唔錯喎.................蟹肉好足料,有點鮮味.............佢嘅鹹味喺正常鹹度

後記
-店內環境

-呢度有live band..........可點歌.............佢每枱唱2首...........我本想聽sia............佢以為我想聽psy嘅gangnan style...............差d比你睇穿我其實都喺好膚淺添!...........後來要上you tube比佢睇sia有d咩歌.............個女仔識得唱cheap thrills............可惜樂手唔識彈..............提議carpenters...........唔洗咁懷舊呀嘛!..............又比你睇穿我個年紀添!...............最後唱咗adele嘅someone like you...........同john legend嘅all of me.............佢哋唔會主動要求打賞/唱完唔肯走.............唱完會行去隔離枱


massage
















名稱 : lema
地址 : costabella tropical beach hotel內
電話 : 
收費 : 1,800 peso/ head

check in settle down後.............已即刻去book massage............好full.............只喺得10:30pm有位............好彩可以上房按 :

1) lano a agod - 90 mins (1,800 peso)
-rejuvenating full body sleep massage
-我又真喺按到中段就瞓著咗

沒有留言:

張貼留言