2017年3月6日 星期一

津津有味@天水圍 - 普通料


地址 : 天水圍天湖路1號嘉湖新北江商場一期地下A95號舖
電話 : -
消費 : hk$42/ head
純個人評價 : fair
























見有人勁讚..................jan 9, 2017 (mon)...............嚟會1會佢..............叫咗 :

1) 香芋+原味雞蛋仔 (hk$17)
-甜度低咗少少...........唔多夠味
-佢喺外脆..........但我食到有好微嘅苦意
-質感都有少少怪.............我唔知點形容,可能喺稍稍乾身所致

2) 至尊3寶 (hk$25)
-任揀3個味............我揀咗肉鬆, 南瓜, 紫薯
-雖然我知佢嘅味道平平...........但都想試埋有餡嗰d喺咪會好味d
-d餡的確可以蓋咗嗰陣微苦意............亦補到甜度太低嘅問題.........是可以的


後記
1) 完全唔洗特登/排隊買嚟食...............暫時我最like嘅雞蛋仔喺筲箕灣嘅低調xx...............不過我都3年無去幫襯..............唔知宜家水準變成點?

2) 要鳴謝2位女同學.........因為都唔知檔雞蛋仔喺邊.........佢哋比咗個好exact嘅direction指示我.........咁我就唔洗行勻個商場去搵

沒有留言:

張貼留言