2017年3月19日 星期日

cebu考o仔 (jan 24 - 31, 2017)/ day 6

day 6行程 - jan 29, 2017 (sun)

早餐


















名稱 : -
地址 : paradive scuba diving resort內
電話 : +63 32 495 1413
收費 : 成個package包埋
純個人整體評價 : fair

今日我揀咗食齋............公仔麵配番茄,粟米粒得喇~~~


大退潮拾荒

1連幾日都有大退潮...............今日我有再影


出海fun dive

今日喺最後2 dives.............無琴日咁凍................去咗dive site #9 agus...........因為有潛友要考a仔.............所以我又見到教練.........之後天氣越嚟越好.............好好天

特別鳴謝潛友"叉雞"share佢影嘅相 (連埋佢其他dives) 比我....................下面嘅水底相全出自潛友"叉雞"............影得好靚 (用tg4)............攪到我都想買部水底相機~~~

第2潛時.............無諗過我喺最快著好晒裝備嗰個.............其他人 (連埋教練同dm) 好似食咗豬油咁............我"吓,我落去先呀?".............教練 "你宜家已經喺正式嘅diver............可以落得去架啦!"..............咁我就知我嘅水試都合格埋............yeah~~~~當然我喺水面等佢哋落晒嚟...............dm比signal可以descend先潛啦!

今日dm喺海度拎咗隻大海膽上嚟............大家試吓..............幾鮮

完咗最後嗰潛.............我鼓起勇氣............試吓無wet suit下.............跳落海..............証實吓自己喺海識唔識游.............真喺處女下海..............我從未試過游海............i mean深過我嘅高度.............只夠膽游泳池.............原來我都免強ok,無沉囉.............不過無影低到咁歷史性嘅1刻~~~~


泳池戲水

我哋6人無即時返房沖涼...............1齊落去泳池玩..............潛友示範freedive.............不過我學唔識..............彎極個身,對腳都喺沉唔到落去 (潛友話我對腳都喺曲咗)..............之後潛友知道我對水底navigation好多問題................所以示範用指南針玩4方尋回 (a仔要考).............大家浸吓水,吹吓水,講吓笑...............好開心


lunch




名稱 : -
地址 : paradive scuba diving resort內
電話 : +63 32 495 1413
收費 : 成個package包埋
純個人整體評價 : fair

第1次6人同枱食飯................好熱鬧


外來貓bb

lunch後發現到隻貓bb............好似喺從外面走入嚟.............無媽媽跟住...........佢會唔會餓死架?.............佢好痴人~~~


短腳彩虹黃昏

今日嘅黃昏好特別.............有截短腳彩虹............我第1次見

之後潛友同我玩snow呢個apps...............我哋2個好q funny ar~~~~~XDD


dinner
















名稱 : hola espana
地址 : Punta Engaño Rd, Lapu-Lapu City, cebu, philippines (max's center across shangri-la mactan)
電話 : +63 32 340 5119
收費 : 670 peso/ head (ie total 3,987.10 peso)
純個人整體評價 : absolutely fair

等埋3個潛友night dive返嚟..................6人1齊出去食..............共叫咗 :

1) green mango juice x 4 (@150 peso)

2) calamansi juice (50 peso)
-正路

3) san mig light (90 peso)

4) hawaiian pizza (380 peso)
-tomato, mozzarella, farmer's ham, pineapple tidbids
-都夠熱...........味道ok la

5) gambas al ajillo (350 peso)
-fresh shrimp satueed in olive oil, flavored with garlic

6) garlic fried pork chorizo (320 peso)
-chorizo and fried pork sauteed in olive oil and garlic
-同我想像中有出入

7) marinara bianca (310 peso)
-fresh seafood, white wine, olive oil, garlic

8) lasagne (320 peso)
-呢個最好食

9) paella valencianna 4-5 pax (1200 peso)
-rice, chicken, pork, selected seafood and saffron
-佢嘅味道無層次............只食到鹹味............佢又唔喺無味..........不過毫無鮮味可言

後記
-店內環境

沒有留言:

張貼留言