2017年3月4日 星期六

友人家傳馬蹄糕

jan 2, 2017 (mon).................收到友人whatsapp問我要唔要佢自家製嘅馬蹄糕 (亞媽傳落嚟嘅recipe.............不外傳).............緊喺要啦!...............佢1年只喺新年前先整.................因嗰段時間先買到增城蔗糖

1) 馬蹄糕 (友情價)
-1揭開有蔗糖香味
-1 cut落去,好彈刀,回彈力好強.........友人話喺秘方,無話我知點整
-甜度唔高,just rite,喺清甜,入口嘅蔗甜味自然,唔喺濃郁喺隻,所以1d甜膩感都無
-佢嘅馬蹄喺幼切,友人話1個batch用咗1.5斤馬蹄,但煩友嘅我建議下次要+碼.........再+埋粗切馬蹄條,我覺得口感上會豐富d
-即日約友人攞貨,早攞早享受,當時仲有微暖,已比我食咗1/2底 (無煎食),食完1片又想食,1/2底無難度.........next day返屋企..............嗰1/2底仲喺雪柜,屋企人話麻麻哋馬蹄糕,我即刻煎埋,食晒佢
-友人建議最多1 week要食晒佢,np, 我無可能leave it unattended for 1 week............hahaha
-我有問友人可否由蔗糖轉用新鮮蔗汁,佢話1來成本會好高,2來個shelf life會再短d (聽另外高人講糖有效延長shelf life, 用咗蔗汁嘅馬蹄糕,最多只可放4日)


後記
1) 食完後.................本想買多底...............不過友人已售光..............喺新年前............佢又無時間再做1 batch............唯有等下年啦!

沒有留言:

張貼留言