2017年3月9日 星期四

娘惹嫁到@西營盤 - 2公婆親切好傾


地址 : 薄扶林道29C-29D廣德樓地下A3舖
電話 : 2559 8869
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good
























4 visits
dec 17, 2016 (sat), jan 4 (wed), 11 (wed) & 17 (tue), 2017.............共叫咗 :

1) 鮮蝦深海魚蛋喇沙 (hk$64)
-第1次嚟當然要食我最想試嘅喇沙
-佢嘅喇沙名有點長...........唔喺標榜邊度地方嘅喇沙............而喺有咩材料
-不過個chef喺檳城人.............所以default佢嘅喇沙喺檳城口味...............但唔喺檳城嗰隻亞參喇沙喎
-揀咗呢個材料組合.............最正路嘅喇沙材料.............而佢嘅魚蛋喺signature嚟
-用咗2款粉.........米粉+油麵.........似樣
-佢嘅湯底味道較溫和...........唔喺亞參嗰款,唔喺濃味嗰種..............又唔喺新+坡重椰奶味嗰種...............只喺小辣至中辣啫
-個魚蛋density中等,唔喺結實/淋身...........有點彈度............果然不俗
-隻蝦都有點鮮味
-唯1要挑剔喺隻蛋黃顏色太pale

2) 斑蘭咖央糯米糕 (hk$28)
-瞄到佢個熟客食緊碗綠色嘢.............我指指佢碗嘢..............老闆娘話喺斑蘭糯米榚............要1個
-我最like斑蘭...............尤其呢個甜品未見過,未食過
-有清香斑蘭味............甜度適中............有點椰汁...........底喺暖暖嘅糯米飯
-gd
-但有次再encore時............個味道就無第1次食到咁香,又無咁滑..............睇番相............d斑蘭咖央都無咁綠,仲偏瓦色............又"杰"身d

3) 斑蘭特飲 (送)
-嗰日我喺最早喺fb like佢個福建蝦麵post............而且又喺dinner第1個客嚟食
-好似喺咁............chef請我飲咗杯特飲...........多謝晒~~~~
-味道清香..........甜度唔高

4) 福建蝦麵 (hk$80)
-chef問我要唔要排骨..........魚蛋呢?.............我話我要似檳城食到嘅組合
-呢個唔喺standard menu內.............要等佢喺fb通知,先知幾時有得食
-我只喺鰂魚涌嘅檳城xx食過1次福建蝦麵 (馬來西亞style)..............佢都喺時間限定做1個月.............食過嗰次之後................佢好似無再出過福建蝦麵
-呢度嘅蝦麵湯底鮮味度溫和自然...........我自己希望味道可以重/濃番些少
-相對下................檳城xx嗰次碗福建蝦麵鮮味度同樣自然...........但高佢d...........所以我鍾意檳城xx嗰碗多d
-喺尖沙咀3少x我都食過1次蝦麵............但無話特別邊個地方.............個湯蝦鮮味的確好濃郁............個蝦油仲紅爆 (1d都唔辣)...........但無呢2間咁自然

5) 自製斑蘭咖央多士+牛油 (hk$18+$4)
-再試埋另1款斑蘭產品
-都喺自家製咖央醬
-以前識到1個喺香港開過新+坡餐廳嘅新+坡chef.............佢講過個咖央醬嘅shelf life好短............又易變壞.............所以1整好後1定要雪.............雖然我鍾意d多士喺熱食...............但喺斑蘭咖央多下.............個醬喺凍嘅
-煩友嘅我要求個多士要脆d
-用上麥包............多士喺lukewarm.............但喺脆嘅
-我諗住+牛油會好似菠蘿油咁有塊厚牛油,諗多咗,只喺有搽到牛油咁解啫

6) 參巴東(墨魚)飯 (hk$49)
-喺佢個fb page度見到有個同鄉讚呢個飯幾有檳城食到嘅味道..............跟
-個汁有點似curry...........重點喺烚蛋上嘅參巴醬
-我撈勻先食...........但辣度好溫和吓.............所以要求多d參巴醬 (都喺chef自己煮)
-我同chef講我成日想搵番喺檳城時............食local嘢辣到跳舞又惹味嘅刺激味道.............chef聽到耳都側埋............可能佢心諗咩玩法?? (佢知我又唔喺食到真.辣)...........hahaha

7) 嚤嚤喳喳 (hk$29)
-再試埋呢個糖水...............我成日以為喺=喳喳............唔記得問咗d嘜............佢就知道我嘅無知
-佢話同香港喳喳好唔同.............就算喺檳城...........宜家都少食肆會整............既然喺咁............就1碗啦! (雖然我已有點飽)
-有豆蔻子,斑蘭葉, 西米,薏米, 南瓜粒同番薯粒
-甜度唔高...........佢嘅甜味中有1種好獨嘅味道..........唔強,屬溫和..............後來我就知喺豆蔻子嘅味道...........我第1次接觸呢樣嘢.................咬開咗...........有d籽............嗰種獨特香港就會濃好多.........老闆娘話都食得架喎

8) 肉骨茶米粉 (hk$72)
-再試埋佢嘅肉骨茶就差唔多喇
-佢嘅藥材味都喺溫和.............我都預咗...............因為嚟食咗咁多樣嘢............已知道chef個seasoning style...........好consistent
-可跟飯/米粉..........我1定揀米粉


後記
1) 店內環境

2) 個chef嘅調味都喺偏溫和style...........辣味整體都算輕手............莫非佢都喺就返香港人唔多食到辣?............但我就想佢辣d囉~~~~比番檳城嘅影子我啦!............XDD 

3) 呢度地方唔大,只可免強坐到5個人.........所以1喺1早嚟dinner.........1喺就晏d嚟lunch............佢都有唔少熟客 (堂食/外賣).............以我嚟咁多次..............有2個客好似當咗喺飯堂咁............如喺某個時間嚟,通常都撞到佢哋

4) chef 2公婆好親切.............好似當朋友咁吹水..........都清楚熟客d狀況............我第1次去時............最後都有join埋個熟客1齊吹水..............因chef 2公婆剛去完清邁旅行.............老闆娘超好記性..............我只喺講過個名, 住喺邊同我亞媽喺邊.............佢第2次見我...........已記得晒............仲識問我去完媽媽度呀?

**5) feb 18, 2017 (sat) update : 今日出亞參鮮魚湯...........未食過所以嚟..............我+咗米粉 (hk$125+12)...........今日用咗紅鮋..........好嫩滑.........味道豐富.............唯獨辣味太弱...........個人想重手d..........想要多d東南亞風味~~~

再叫咗杯斑蘭薏米水 (hk$19)...........好足薏米...........因煲到有點"杰"身.........好住家嘅味道

沒有留言:

張貼留言