2017年3月16日 星期四

cebu考o仔 (jan 24 - 31, 2017)/ day 3

day 3行程 - jan 26, 2017 (thu)

早餐


















名稱 : -
地址 : paradive scuba diving resort內
電話 : +63 32 495 1413
收費 : 成個package包埋
純個人整體評價 : fair

今日揀咗食omelette


cebu diving sites

喺resort幅牆上影出嚟


出海training

今日出海training............連埋2個廣州女仔............條船得3個人...........但instructor+埋crew member仲多人過我哋...........我最like咁小group出海

今日去咗dive site #6 marine station................另外2個女仔已經有牌 (o仔+a仔)............直接由dm帶住

我descend有d困難............對腳成日都浮上去 (我都唔知點解決...........以前dsd都有呢個問題)...............要教練拉住我隻fin落............佢索性將我對腳繞住條繩..............咁對腳就唔會浮上去.................就同我試番琴日喺泳池嘅動作..........我都做得到

上水break完............第2 dive竟然同樣喺番同1個site (隻船無郁過)...........都幾懶喎..........以前dive/ snorkeling...........同1日,每個落海嘅point都會唔同............但今個dive,我潛得好很很很很差..............落海連weight belt都唔記得戴...........之後由教練發現

潛潛下.............因為無習慣望自己嘅spg.............不自覺已落咗去18m...........教練落嚟..........好緊張搖住我個spg.............示意我睇番已落到好深喇............佢有點炆憎

做唔到繞腳吸氣上升,呼氣下降嘅buoyancy exercise...............我對腳又向左向右要浮上去............feel到教練有點嘔血................免強除完著得番件bc...........除weight belt戴番............雞手鴨腳..........捉錯左右..........差d連舊鉛鐵都跌埋出嚟.............教練炆憎出手幫我...........手指公都差d比佢夾爆咁滯

我做咗咁多樣錯嘢 (我又唔抵爭嘅...........比我做教練都扯火).............從教練水底嘅表現.............我強烈感受到佢想講 "x,嘜你咁l蠢/笨實架!!"

最後停留喺4-5m睇嘢.............教練本來搵到有嘢比我睇............我發現有升上嘅tendency.........慌忙中錯撳咗+bc氣...........之後撳放bc氣...........但唔多effective............於是就surface咗...........望到教練左右搵我.............佢最終發現我喺上面............所以佢唯有都跟住我上水............佢有d興因為初時佢搵我唔到.............應該嚇咗佢1嚇.........以為我是否出咗事~~~

上番船............教練問我咩事 (自己surface咗)...........之後用好灰嘅tone講番我做錯+做得唔好嘅地方 (落水都唔戴weight belt...........對腳叫極唔好踢咁多............都仲喺成日踢fins...........跟本做唔到relax diving...........解釋過唔同深度,對個buoyancy嘅影嚮...........提過你xxxx架啦.............放bc d氣要企直個人先撳製............落到水你又好似唔記得晒咁etc)...........好似要surrender無辦法教我咁................我除咗down之外..........最擔心教練喺咪想肥我呀?..............好多人話考o仔喺唔會肥..............莫非我會喺第1個????


lunch




名稱 : -
地址 : paradive scuba diving resort內
電話 : +63 32 495 1413
收費 : 成個package包埋
純個人整體評價 : fair

今日有3個人食


shore dive

教練問我下晝潛唔潛................比人"數"到咁,緊喺要潛多d練習吓啦..............不過由dm帶我岸潛.............無問題.............我淨喺要你將我嘅問題話比dm知 (我衰嘢太多............2個講咗好耐..........不過呢個關係到我嘅人生安全............所以我唔介意你數晒出嚟)

因為比人咁數法..............所以我特別記得唔好再犯..............要戴weight belt............時常睇實spg我個深度............從而自行調節bc+氣定-氣 (教練同dm無習慣提你)................支樽仲有幾多氣剩..............踢幾吓fins..............就要合埋對腳停.............由得自己漂~~~~佢件bc要企直個人撳製先完全收到放氣instruction


黃昏

resort嘅位置唔喺對西面.............所以唔會有日落睇...........不過今日黃昏天空帶點粉紅色


dinner
















名稱 : fiesta bay
地址 : Punta Engaño Rd, Lapu-Lapu City, cebu, philippines (opposite to movenpick hotel)
電話 : +63 32 236 0897
收費 : 550 peso/ head (ie total 1,636.20 peso)
純個人整體評價 : fair

今晚有人陪我食dinner..............3人共叫咗 :

1) 鮮椰子 (100 peso)
-潛友叫嘅

2) calamansi juice (60 peso)
-我臨出發嚟cebu開始發上呼吸道感染............所以1直只敢狂隊熱水
-我努力搵新鮮維他命c...........所以叫嚟calamansi...........唔會勁酸..........應該+咗d糖水

3) mango shake (150 peso)
-潛友話喺用新鮮芒果整..........唔錯

4) crispy seafood noodles (320 peso)
-d麵有點似粗咗嘅媽咪麵............小硬身............初時喺有點脆.........不過隔咗1陣..............就淋咗

5) fiesta sa dagat (all grilled) (475 peso)
-呢個喺最ok.........底下有魚同魷魚圈

6) manok sa pandan (275 peso)
-唔記得影個香葉包雞...........不過唔喺平時食開咁嫩滑................麻麻哋

7) mango a la mode (135 peso)
-我無試


沒有留言:

張貼留言