2017年3月21日 星期二

cebu考o仔 (jan 24 - 31, 2017)/ day 8

day 8行程 (last day) - jan 31, 2017 (tue)

早餐



















名稱 : la marina
地址 : costabella tropical beach hotel內
電話 : 
收費 : 訂房包埋
純個人整體評價 : fair與good之間

食物選擇都ok

味道都ok...............挾咗個叫pork tocino,味道好似豬肉乾架.............gd service................煩友嘅我同個counter講過想食剛焗好嘅pancake.............我成日望住個counter幾時有新鮮貨出.............估唔到佢哋親自拎嚟比我


的士去機場

酒店可以幫你call taxi...........收費會+50 peso作為call車費............合理!.............不過都需時...........所以最好20 mins前call.............1路司機都無問題.............傾吓你邊度嚟.............介紹吓moalboal...........去到機場............+埋嗰50 peso............合共230 peso............我比300 peso佢...........佢竟然話無$$$$找.............70 peso都找唔到.............你無嘢呀嘛!!!!................話我喺佢第1個客...........笑笑口,賴皮咁話無散紙............翻晒個盒同衫袋比我睇無$$$$..............好似食硬我咁.............點會1d$$$$都唔帶去開工呀?.............完全唔合理啦!.............我又著火............我質佢你點可以expect個客1定有散紙比你呀!..............因我有足夠時間................可以同佢玩..............佢唯有落車同行家唱..............番嚟找20 peso比我............我自己再monk張20 peso.............佢死撳實唔比我.............我話點會找20 peso咁少.............佢話270 peso嘛................嘩,你識唔識計數.............定扮嘢呀?...........車費只喺230 peso咋喎...............佢先鬆開手...........我攞多張20 peso算數..............好撈氣~~~變相比多咗30 peso呢d賊仔...........條氣都唔多順!


drink


名稱 : tubo cane juice
地址 : mactan domestic airport內
電話 : -
website : http://www.tubocanejuice.com/
收費 : 80 peso/ head
純個人整體評價 : good


喺機場搵到新鮮維他命c飲............仲要喺鮮蔗汁base............即買 :

1) calamansi + sugar cane juice (80 peso)
-女店員話calanansi嘅維他命c多過橙...............所以揀咗calamansi
-走冰...........走糖...........佢話純用鮮蔗汁,無額外+糖
-我見喺即時榨蔗汁
-甜中有酸,好飲


購物篇

1) t shirt
-購自 : cebu domestic機場內
-本來想搵件同dive有關...............紀念吓今次學o仔.............不過唔喺pattern唔啱,就喺無size...........咁呢件關於日落.............紀念今次無靚日落睇 (400 peso)


上機

唔算多人check in............只喺要排吓.............手腳喺慢d咁啦

5j568 (etd 10:35am)去manila...........有少少delay, final etd 11:20am............之後再要轉機到目的地去hong kong airport (hkg)

我留咗個snack遲d當lunch食

去到manila機場 (eta 12:40pm...........坐咗~1.5 hr)


轉機

終於喺manila機場hea晒d時間..............可以上departure hall...............再搭5j118 (etd 4:10pm)...............竟然比我搵到1個電子水牌................顯示嘅閘口同boarding pass上唔同..........最後我信水牌.............去gate #109

 好遲先廣播5j118由gate #107轉去109..............我睇住人群湧埋嚟............actual etd 4:45pm

 迫買嘅飛機餐................呢個喺最差................我無嘜點食d魚

去到香港機場 (eta 6:40pm...........坐咗~2 hrs)


總結
1) 感謝遇到嘅o仔同a仔.............佢哋反而仲解決到我潛水遇到嘅疑難...............我上親水就會講我做唔到嘅地方.............請教佢哋點overcome.............個a仔好有料............又肯share同教..............呢2個consultant比起教練仲有用............當然可以share埋水底d相比我就更好啦........XDD

之後去anilao潛水................先知個賓佬教練無教到我好重要嘅cesa...............無教用smb..............+上我睇唔過眼佢對2個廣州潛友嘅生意手法..................所以我aow無搵paradive scuba diving教

2) 再次多謝"叉雞"大方share咗好多水底靚相比我~~~~

3) 呢次同上次去石垣落水嘅身體都不佳.............下次再有出海trip............要喺香港先隊3日橙汁打底先~~~~

4) 我嘅o仔証喺~3月中攞到手喇~~~

5) easter已落實去manila嘅anilao潛水~~~我要今年夏天...............喺香港考到個a仔

沒有留言:

張貼留言