2010年2月16日 星期二

Yogo@銅鑼灣 - 斷g秤乳酪 (closed)

closed

 
地址 : 銅鑼灣禮頓道106-126號禮信大廈地下1A-1B號舖
電話 : n/a
消費 : $34.5/head
整體評價 : fair

食完上1輪,覺得仲有空間,所以jan 12,10再掃埋新開嘅乳酪店,叫咗 :

1) 自選乳酪 (hk$34.5)
-嗰日有5種乳酪味 : 芒果,原味,抹茶,士多啤梨同荔枝
-我揀咗3隻味 : 原味,抹茶+荔枝,因為喺斷重量秤嚟計$$$$.........所以你要晒5隻味都無問題
-因為喺店員幫你唧,所以我只喺用"每樣少少"嘅形容詞去表示要幾多...........
-topping選擇唔多,不過大路嘢都有齊晒,我要咗哈蜜瓜同原味mochi
-全部以$15/100g嘅計算
-我呢兜+埋晒重230g (唔喺大杯)
-3款乳酪上都好稱職,尤其抹茶同荔枝味,前者抹茶味出(肯定出過yoxx嘅綠茶味),後者有荔枝嘅清香
-不過質感上就唔挺,連軟雪糕嘅黏度都去唔到,所以比較偏向微微沙冰feel,易溶,呢個我就麻麻哋
-哈蜜瓜未去到好熟甜地步,所以甜度普通
-而原味mochi (另有紅豆味mochi),就唔喺軟糯嘅煙韌,而喺有點咬口嘅煙韌,所以個人亦普通


後記
1) 店內乳酪dispenser

2) 呢度sell嘅喺懷舊格局同街坊嘅親切人情味
 

點樣去???
**其實有d巴士路線..............個站直頭喺加路連山道有站 
1) 假設你坐mtr銅鑼灣站............渣甸坊出口............之後轉右

2) 行到去個corner位有間雪糕店xx dolce.........之後轉左


3) 不停向前行............向利園嘅方向進發

4) 過咗右手面嘅利園之後..........繼續向前行

5) 去到街口...........過右方嘅斑馬線..........去到中間嘅3角型位

6) 再揀左方嘅斑馬線過...........去到丹x麵包舖............向左手面前行...........去到街角位就喺

4 則留言:

  1. 係咪搵日show你D團年飯出黎...哈

    回覆刪除
  2. 要update下D路線相, 間Dolxx雪糕店執咗好耐嘞

    回覆刪除
  3. 都係yomama好食d~~ =)

    回覆刪除
  4. 呢間我試左原味和芒果味

    回覆刪除