2010年2月13日 星期六

君怡閣粵菜廳@尖沙咀 - 脆皮乳豬


地址 : 尖沙咀金巴利道28號君怡酒店M樓
電話 : 2369 8212
消費 : $220/head (ie total $8,360)
整體評價 : fair 

jan 08, 10嚟跟大局食,因為某d因素,攪手要分開2局(2日)食,我喺頭局,共38人 :

1) 陳皮汁煎焗中蝦
-先來的喺中蝦,見到好好入味咁
-問過旁邊嘅食友喺咪要"損"埋個蝦殼呢?............之後望望佢,直頭連隻食,殼都唔洗吐
-咁即刻跟,真喺炸到個殼好脆,又薄,1d都唔"杉"口
-而且有陣陳皮味,蝦肉亦結實同爽
-不錯,但就比我浪費咗少少殼添


2) 君怡閣蜜汁叉燒 x 2
-食友都話呢碟靚d,所以叫我都喺影呢碟啦
-呢碟汁少d,味道無咁鹹,另1碟明顯喺鹹d
-肉都喺厚切,都鬆腍
-但都喺西x高班d因可能喜愛該店嘅肉質同蜜味

3) 香茅汁牛脇骨煲
-sorry,張相煙氣好大,但其他相又focus唔實
-好多食友未食前,都話呢個好好味,以前嚟,佢哋會連個汁都打包埋
-似乎骨都好大舊,都唔少
-當中有蘿蔔同牛筋添
-味道又唔喺重香茅味,所以好似無嘜個性/特式
-蘿蔔炆到腍晒,又入味,好味
-牛筋粗大,滿有膠質,也不錯


4) 3杯酒煎焗雞件
-初時唔知呢隻喺咩雞,以為喺豉油雞,只喺食到好香乾蔥頭味
-個汁都濃味,但就唔複雜
-雞肉都滑,唔"鞋"
-ok


5) 上湯娃娃菜
-正常,略嫌個菜腍咗少少

6) 脆炸甜酸咕嚕肉 x 2
-薄切款,亦喺健康版,因唔多見肥膏
-個面都炸得不錯,沒有厚粉漿,肉未去到鬆嘅程度
-酸味上枱時真喺有好強烈
-入口又未至於封喉
-ok

7) 啫啫唐生菜煲
-正常

8) 金陵乳豬烤香苗
*有砍下豬耳相1幅,可能令大家帶嚟不安,要pg..........hahaha
-我嚟呢個局嘅原因喺為咗隻燒乳豬,因我仲未食到真喺脆皮嘅乳豬
-隻豬唔大隻,個頭仲大過個身..........不過食友話呢個size先似豬仔
-呢隻乳豬喺芝麻皮做法............等我下次見到友人們話番比佢哋聽唔喺只得光滑皮做法
-裡面釀咗飯
-侍應切好每人1片,不過聽食友人講,如果把刀夠利,就唔會有崩開現象
-我的那片都幾肥,有1段嘅肥膏都幾厚
-個皮真喺脆,食友話光身皮喺會脆得嚟帶點煙韌
-最後食友介紹我食豬耳,所以我就拎返嚟慢慢咬,少少肉,全是軟骨+皮,所以喺有咬口,有彈性,去到耳頂部份,因已燒到微焦,所以增添多份香味,好特別

9) 鮮雪菜火鴨窩麵

10) 蜜糖脆麻花 (送)
-炸得都鬆,合格


後記
1) 服務不錯,只喺如果太多人嚟食.........就要被"局"要房,但要收$4000最低消費..........所以我哋嘅大局要分開2次攪,無謂比人"剧"


點樣去???
1) 坐mtr尖沙咀站..........b2出口.........轉左後方行

2) 去見到清真寺........就轉右向前行

3) 行到去金巴利道.........轉右前行

4) 過馬路..........繼續直行

5) 酒店入口

4 則留言:

  1. Happy Chinese New Year to JJ...

    回覆刪除
  2. 食蝦唔lur殼?同食人唔lur骨冇關架嘛~ 豬耳平時食得多,親手砍下真係未試過(近乎聞其聲不忍食其肉 )

    回覆刪除
  3. 有砍下豬耳相1幅,可能令大家帶嚟不安,要pg..........hahaha
    --> 好搞笑, 哈哈

    回覆刪除
  4. 三杯雞個埋相都唔同樣.

    回覆刪除