2010年2月27日 星期六

the box - 100萬連鎖兇殺



呢幾日睇咗呢套

案發於20世紀70年代,足部殘缺的女教師諾瑪(金美倫戴雅絲飾)和任職太空總署的丈夫亞瑟(占士馬斯頓飾),與兒子過著平凡的生活。某日收到一個藏於精緻木盒的按鈕,隨後一名面容毀爛的神秘男子(法蘭朗基拿飾)登門,示意盒子可以扭轉諾瑪一家的命運,只要她與丈夫共同決定,打開盒子按下按鈕,兩人很快會獲得一百萬美元現金,同時有一個陌生人會因為他倆的決定而喪命!諾瑪與亞瑟必須在24小時內解決這個兩難的抉擇,二人陷入極度可怕的人性考驗…

後記

全片個人覺得麻麻地因為故事上aim high,但achieve low,無嘜起伏,有點boring。佢無嘜點交待神秘男子嘅主腦,終極目的喺嘜........不過呢點明顯唔喺本片想focus嘅重點。

本片無講cameron diaz收到巨款後,沒有興奮,又無點樣利用,既然喺為咗貪$$$$而去按個鈕,咁無理由1d都無描寫吓用少少去做d嘢.........只喺不停咁圍住男,女主角身邊出現奇怪嘅人.........2人受到監視..........人物得閒又流吓鼻血咁

不過好似講到幾個貪$$$$按鈕嘅都喺做老婆嘅女人..........有點帶歧視/bias

唯1要讚喺女主角明顯比以前來得有演技..........對上1次睇佢喺緣份精華遊..........個樣雖然有點成熟了.........但演技上亦成熟多了

1 則留言:

  1. 早晨喔!!! 腦友記!!! Kitty又嚟巡blog喇!!! 祝大家元宵節快樂, 工作愉快, 身體健康!!!

    回覆刪除