2010年2月10日 星期三

Crumbs@銅鑼灣 - 新開小食店

Crumbs

地址 : 銅鑼灣景隆街8號中央樓地下1C號舖
電話 : 2793 9393
website : www.crumbs.com.hk
消費 : $49/head
整體評價 : good

jan 05, 10,做運動之前,嚟打吓底先,叫咗 :

1) 芝士味scone x 3 (hk$21)
-售賣嘅sku喺3件3件咁買,佢有2隻味 - 提子同芝士,3件裡面,可以自由組合..........對我嚟講,即喺無得揀..........要晒3件芝士味
-之前粗略睇過人哋寫喺$18/3件..........放低咗$20,等找$$$$..........店員索價要$21時,我仲燶爆咁問佢"+咗價呀?"hahaha
-佢態度真好 "芝士味貴$1/件.........可能你上次有叫提子味啦"
-每件不是好大"舊" (我2啖就可以食晒),影完1大輪之後,入口仲喺暖熱
-見到scone個名,令我諗起出名酒店嘅scone配以玫瑰花味果醬嗰種,外邊好硬,裡面好鬆
-質感上我會覺得似muffin多d因為外只喺小挺,但裡面真喺好鬆 (密度唔高),好易有碎屑留喺枱上
-味道上的確有明顯芝士味,帶點鹹香
-不錯嘅小食


2) regular yogurt (hk$28)
-食完3件芝士味scone之後,店員送來yogurt的試食杯 (連house crumbs)
-所以叫了正常size.........包1款topping,新張期間,另+送house crumbs (相中嘅啡色碎)
-house crumbs其實有+入玉桂煮過,原意喺倣效apple crumble面嗰層
-問咗+多1款topping要+$4........咁即喺large size(包2個toppings)嘅價$$$$$...........我揀了藍莓因見佢都好乾爽...........而house crumbs就好輕手就得喇.........因個人對玉桂味麻麻
-正如有食家所講,佢嘅乳酸味不高,而個質感有點似軟雪糕,絶對唔會似水/沙冰feel
-藍莓嘅份量都唔少喎..........而且新鮮,全部都好結實,都算大粒,唔會好酸,最緊要喺無腍到


後記
1) yogurt topping選擇

2) 店員服務不錯,店內有試食...........店員仲好落力叫人嚟試吓..........見人入去,仲好主動遞上yogurt試食杯 

3) 原來呢度喺袁彌明嘅家姐同朋友開的~~~

 

1 則留言:

  1. 我都試左呀~芝士scone真係幾好味, 好鬆又夠咸香~另外乳酪的house crumbs好特別

    回覆刪除