2010年2月15日 星期一

丹麥餅店@銅鑼灣 - 重拾少時情懷

地址 : 銅鑼灣禮頓道106號禮信大廈地下
電話 : 2576 7353
消費 : $18/head
整體評價 : fair與good之間

 
nth visit    
有幾次經過,忽有奇想,都想買番少時常來幫襯嘅小食,終於jan 12,10,運動前嚟dinner,叫咗 :

1) 熱狗 (hk$7)
-放咗工趕住嚟,幾驚賣晒
-幸好仲有,賣晒嘅只喺漢堡包..........並非我要回憶嘅小食
-個包本質好鬆,密度低,所以經過熱烘後就會有鬆脆度
-其實呢種包並非1貫德國熱狗配嘅包,但我反而喜歡呢種變節嘅包種,因為要呢種密度嘅包稍經時間熱烘,先會出到個鬆脆feel
-腸喺普通腸,所以唔喺重點
-醬亦不夠多,但因為我企喺佢舖外食,就聽到有食客要求多醬,店員都會11按要求做妥,好無所謂,服務好好...........亦有個年青人買完,發現只得沙律白汁,無茄汁,女店員即刻話你想要可以早講,不過宜家想+番都得
-老實講,我都早已忘記少時呢度熱狗嘅味道

2) 炸雞肶 (hk$11)
-另1樣要回憶嘅喺雞肶
-見差唔多食埋隻熱狗時,就買埋雞肶
-因近收工關係,已有隻入咗袋ready喺度
-幸好仲喺好熱,個皮好薄脆,有水準,亦無油"憶"味,所以"頒"油沒有勁循環再用
-面撒上鹽巴,所以都幾鹹吓,要配合埋無嘜味嘅肉同食先啱啱好
-雞肶比熱狗做得好
-我全程又企喺舖頭食,見証埋熱狗售罄嘅情景
-女店員很好,見我包緊隻雞肶柄時,送來2張kitchen paper話隔熱d
-女店員初時唔知我即刻食埋隻雞肶,所以又準備咗個膠袋比我.............我話 : "我宜家食架"..........女店員 : "咁你仲洗食晚飯嘅?"...........我 : "呢個咪就喺我個晚飯囉~~~"
-之後佢就幫我棄置埋d紙袋
 

後記
1) 呢度同以前差唔多無嘜點變...........保養真好,hahaha............

2) 呢度sell嘅喺懷舊格局同街坊嘅親切人情味 


點樣去???
**其實有d巴士路線..............個站直頭喺加路連山道有站 
1) 假設你坐mtr銅鑼灣站............渣甸坊出口............之後轉右

2) 行到去個corner位有間雪糕店xx dolce.........之後轉左

3) 不停向前行............向利園嘅方向進發


4) 過咗右手面嘅利園之後..........繼續向前行

5) 去到街口...........過右方嘅斑馬線..........去到中間嘅3角型位

6) 再揀左方嘅斑馬線過...........向前望都望到

6 則留言:

  1. Good that the chicken leg isn't too big or the calories must be high. I miss the local fast food in HK too. Happy eating on the second day of new year.

    回覆刪除
  2. Good that the chicken leg is not too big or the calories must be high. Happy eating on the second day of new year.

    回覆刪除
  3. 丹麥餅店嘅雞脾同漢堡飽係1968年嘅記憶, 係跟人去爬山睇南巴大戰, 當時大球場人山人海, 紅旗高掛, 回想以前球壇, 俱往焉。

    回覆刪除
  4. 佢的豬扒包仲正呀~~~ 下次試試呀~~

    回覆刪除
  5. 找天去幫襯.你好細心..

    回覆刪除
  6. 我都好耐冇食...聽日去食吓先~ haha!!!

    回覆刪除