2009年6月15日 星期一

star trek - 星空奇遇記



jun 07, 09嚟睇

09年最引人入勝的電影界盛事之一,由《迷》 (Lost)、《末世凶煞》(Cloverfield) 創作人JJ Abrams炮製的全新《星空奇遇記》(Star Trek) 大電影,如此意想不到的組合,勢必為觀眾帶來最大的驚喜!
過去一共製作過十輯的《星空奇遇記》,憑藉其超乎想像的太空科技、聲勢浩瀚的戰爭場面及新奇刺激的星際冒險等元素,多年來一直吸引全球影迷為之著迷。電影公司公佈最新一輯的故事會設定在第一輯發生的時間之前,要以嶄新角度,從頭打造整個系列。星空計劃重新起動,不單要揭開一個更完美的序幕,同時會加入全新的強悍敵人,與觀眾展開一場最龐大的星空大冒險。

後記


喺terminator同呢齣,都喺揀星空系列...........我1貫都好少睇星嘜星麥系列.........不過姑且1試啦

個故事圍繞時空穿梭...........故事也豐富,亦有笑位,後來問番友人,就算無睇過star trek系列都無影嚮..........因為時間性上,呢齣喺最先...........講番卻克隊長,冼樸等人年青嘅片段

4 則留言:

  1. 咦, 聽你咁講我都可以一睇喎~ 因為我都係好少睇星嘜星麥系列 x2架!

    回覆刪除
  2. 咁即係有幾好睇或幾唔好睇呢?

    回覆刪除
  3. 係呀,睇預告都係年青冼撲吸引,真係會咁似樣ge?

    回覆刪除
  4. 好多人都話唔錯. 但平時電視播襯我1定會轉台. 所以都冇選擇去睇..

    回覆刪除