2009年6月20日 星期六

酒處@銅鑼灣 - 試埋熱食

酒處

地址 : 銅鑼灣耀華街3號百樂中心2樓
電話 : 2838 5939
消費 : $115/head (ie total $230)
整體評價 : fair

2nd visit
上次試過佢嘅刺身,今次就想試吓佢幾項出色嘅熱食。jun 10, 09, 2人來食lunch,叫咗 :

1) 南瓜沙律 (hk$60)
-2個雪糕狀嘅南瓜沙律,所以1望就知喺軟身嘅南瓜泥
-裡面混有蛋白,估計都應該有埋蛋黃,青瓜粒
-個南瓜泥好甜
-全憑個青瓜粒增添幾份咬口
-好食


2) 日本燒年糕 (hk$70)
-呢個好耐先上,要追,估應該漏了單
-1客6小件
-面頭嘅芝士撈埋煙肉粒,焗得好乾身同惹味
-而年糕就焗到夕小脆,裡面煙韌
-但最估唔到喺芝士煙肉同年糕中間嘅茄汁層
-無諗過會用地x牌嘅茄汁...............友人就覺得呢個就格格不入............如果我唔喺茄汁怪,我都覺得幾怪吓

3) 甜品 (送)
-因為要我哋久等個燒年糕,所以店員就送咗呢個甜品比我哋
-喺椰子味
-好清香嘅椰子味
-食到有幼幼嘅椰子肉

4) 雞肉omelette定食 (hk$75)
i) 沙律
-正常

ii) omelette雞飯
-我好想試嘅1個菜,所以訂之時,問清楚仲有無呢個午餐之選先嚟
-上面嘅蛋喺純煎蛋,煎得滑同嫩,但個蛋汁就近乎0,呢個就未能滿足到我
-雞肉喺混咗喺個飯內,但都好少雞肉架咋
-可能呢道菜全用上唔貴嘅料,所以底下珍珠米嘅份量真喺多得驚人,個米煙煙的
-我哋嗰日2個女仔,share住食咗南瓜沙律同呢個飯都已經夠晒飽..............好彩嗰日個年糕好尾先嚟,否則1齊上埋,都唔知點食

iii) 麵豉湯
-我同友人都好飽,所以都無飲到 

iv) 餐飲
-凍咖啡


後記
1) 店內setting

2) lunch都好爆吓


點樣去???
1) mtr銅鑼灣站.........times square出口......轉左

2) 出咗building..........轉右...........向前行直至見到呢條斑馬線

3) 過完斑馬線後............沿住壽司店側向前行

4) 見到bauhus呢個路口..............就喺耀華街..........轉右入去

5) 行前幾10步就到大廈水牌

6 則留言:

  1. CM~~
    記住要回复哦!

    回覆刪除
  2. 睇完你的日本菜食評, 成日都好想走去食!! 但最終往往都係被西餐、甜品呼喚去~

    回覆刪除
  3. 年糕要試試!

    回覆刪除
  4. 你的照片拍得好靚, 好引人垂涎, 請問用什麼相機?

    回覆刪除
  5. 嘩, 真係有真功夫喺裏面, 怪不得啦。謝謝

    回覆刪除
  6. 雪糕狀南瓜好攪鬼喎

    回覆刪除