2009年6月25日 星期四

鄉土風情@太和 - 農家菜

地址 : 太和商場第一期3樓301號舖
電話 : 2667 2988
消費 : $175/head (ie total $3,850)
整體評價 : fair與good之間
 
jun 13, 09...........今次喺22人不公開報名嘅小局,食咗 :

1) 肉鬆溏心豆腐
-涼涼的豆腐,皮蛋也溏心
-只欠豆腐薄切得滯

2) 酒香白雲豬手
-酒香就無喇,莫非唔記得落?
-只喺食到豬手幾彈吓啫

3) 沙薑大雞腳
-呢個都幾香沙薑味,又滑,只喺少d啫

4) 農家煎豆角藕餅
-初時以為喺釀涼瓜.........點知食友話不如反轉影鴉
-oh,原來另有乾坤.........我真喺唔知佢點可以將豆角捲埋1餅再釀嘢上去,點都唔會用萬能膠呱..........hahaha
-味道雖未至於好好食,但都唔錯架...........我當然欣賞佢個手藝多d啦

5) 燒5花腩仔
-正常

6) 江西瓦撐燴湯
-呢個味道就普通咗d喇,未見甜味

7) 順德人碌全鵝
-好惹味,鵝肉又嫩喎~~~~
-雖然由lunch開始掃不停,但都食咗2件

8) 糯米芭蕉腩排
-呢個我仲鍾意
-頭尾"痴"住糯米炸完好有窩鈀/飯焦feel
-個肉又好腍好嫩喎
-見最後有1件剩,問清楚各人食咗未?.........我就挾埋佢

9) 翡翠豆漿豆腐
-有點似玉子豆腐,好滑
-個汁惹味,配搭得不錯呢

 10) 土城炆豬腩仔
-好惹味
-肉唔會實

11) 順德煎釀鯪魚
-喺攪手要求店方做
-好大條,1片又厚切,好似塊扒咁架
-魚肉可以啦
-不過個汁都喺唔夠"杰"同豆豉味

12) 堂灼粥水農家雞
-雖然話喺粥水,但好似米都搵唔到1粒
-不過隻雞真喺好滑,肉質細緻,仲有雞味喎

13) 農家4寶
-有煙鴨胸,百葉結,肉排同筍,仲有d菜咁啦
-呢個味道普通

14) 砵仔豬油飯伴芋薯
-其實伴以1兜豬油,可惜影極都out focus
-我都+咗少少豬油,食咗1啖啫因為好飽啦
-個芋頭粒同番薯粒好甜喎

15) 客家鹹茶果
-食友話喺眉豆餡.............我鍾意喎
-不過無+5香粉,失色咗
-皮喺既軟且黏........少了份煙韌

16) 特色糖冬瓜
-好特別,喺冬瓜蓉糖水............清清的甜,絶對唔喺新年嘅糖冬瓜甜

17) 時果拼盤
-西瓜同菠蘿都好腍


後記
1) 大局/少局............酒永遠唔喺1個問題..........食友自然自行會帶嚟.........呢枝白酒又幾易入口喎

2) 呢餐又新識1/2圍以上嘅食友...........有2個食友好攪笑...........不停妙語如珠........hahaha


點樣去???
1) 坐kcr到太和站
 
2) b出口..............落扶手電梯.........再上扶手電梯就到

2 則留言:

  1. 嘩又十七樣,真誇張。淨係睇相都排!!

    回覆刪除
  2. 呢排唔知點解,上妳個blog 總有問題,有時就完全唔出,有時就用firefox 或iE 都出唔哂,IE 就直頭打唔到中文!咁我惟有放棄IE!

    回覆刪除