2009年6月19日 星期五

Yogurtime@soho - 新乳酪店 (closed)

closed
地址 : 中環伊利近街46號
電話 : 6165 4608
消費 : $35/head
整體評價 : fair與good之間
 
jun 09, 09,好似好耐都無嚟過soho,又見到有食家報稱有間新開嘅乳酪店,所以嚟觀摩吓兼叫咗 :

1) large cup ($35)
-乳酪揀咗key lime同士多啤梨 (另外仲有好多人叫嘅euro tart同雲呢嗱)
-topping就揀咗granola同chocolate sprinklers
-個lime味坊間少有,有青檸嗰種特有嘅酸味,但甜度亦適中調和番個酸味
-士多啤梨味都幾實在
-但個人都喺鍾意質感比較挺身嘅乳酪,所以就嫌呢度嘅乳酪軟身咗,易溶咗少少
-2款toppings都好脆,我估個保存keep得好乾爽。呢個granola問清楚喺無提子乾,可以放心叫,事後諗番,覺得自己呢個配搭揀錯咗因2隻都喺脆口。如果可以再揀過,我就會keep番granola,之後再配1種鮮果粒喇.........例如藍莓都好


後記
1) 店內setting

2) 佢哋好歡迎同鼓勵客人試啱個乳酪味先買............呢個措施啱晒我,所以我就試咗3隻乳酪味先揀咗呢2隻

3) 橫掂都喺.........下次等我試埋附近嘅berrygoxx比較吓先得


點樣去???
1) 上中區行人電梯...............去到伊利近街

2) 向左面前行就得(唔洗過馬路)



1 則留言: